Cer un sfat prietenesc, mai ales ca am vazut pe forum cativa valceni, iar unii dintre ei conduc modele Audi. Intrebarea mea este: service-ul Audi din Valcea, (N*RV*L), cum se prezinta ca si profesionalism si calitate a lucrarilor? Din cate am inteles, ar fi buni specialisti si lucreaza atent, fiind cautati de posesori de Audi din toata partea de sud a tarii. Daca imi putet confirma va rog, din exerienta voastra, m-ati ajuta mult. Sau infirma, dupa caz, bineinteles. Multumiri anticipate.
(@AM, sper sa nu-mi luati postul drept reclama, departe de mine intentia, doar vreau o parere din partea celor in cunostinta de cauza)
CTS-ul e masina faina, fara indoiala, dar e gresita croiala: asta nu e masina pentru drift. Nu e marca pentru drift. Nu trebuia conceput ca si concurent pt BMW, dar nici pt Rolls-Royce cum tot o tine sus si tare @inexorabil, nici pomeneala :)). Marca pe care ar fi trebuit sa o aiba in vizor Cadillac era Mercedes sau, eventual, Audi.
Acum, ca a iesit asa...asta e. Inca odata, masina reprezinta o oferta foarte buna din toate punctele de vedere, dar va pierde cu siguranta clientela traditionala americana de varsta a 2a, a 3a (adica exact pe cei cu banu' gros) care cauta suplete, nu sport&drift. Va castiga pe de alta parte clienti din randul avangardistilor tineri, care pana acum cumparau germane premium sau Lexus. Poate o idee buna ar fi sa o incerce si pe piata din Europa. Un CTS cu 2.0 Turbo ar putea prinde. Daca A6 2.0T are succes, de ce n-ar avea si CTS 2.0T?
Si totusi... vine aiurea parteneriatul asta a-troix, cu Toyota. Puteau foarte bine continua pe ideea tripletilor, dar cu 108-C1-Spark. Sau o fi un semn ca afacerea cu GM va pica in cele din urma?
In orice caz, dupa mine, PSA e un constructor auto care actualmente se prezinta foarte alunecos, o oferta mai redundanta fiind greu de gasit in industrie. Pana si Fiat-Chrysler incearca o restructurare a gamei de modele si o definire mai clara a profilului marcilor din grup.
Astia de la BMW sunt simpatici cu stilul lor de a comunica. Pentru cei mai putin familiarizati, "niciodata" inseamna la BMW "in curand" sau "intr-un interval de aprox 5-7 ani"
Cel putin asa a fost pana acum, acel "niciodata" promis a ajuns pe piata in cativa ani.
@inexorabil: nu masinile GM sunt rele, produsele in sine, ci politica lor, atitudinea fricoasa de a se prezenta pe piata, frica de a-si asuma identitatea (as zice char noua identitate, cea post 2009).
Mi se pare aberant a-si tine la colt marca principala si a-si baza toata dezvoltarea pe o subsidiara. Pana la urma Opel e doar o subsidiara, sub care apar toate noutatile grupului, iar Chevrolet ramane sa se multumeasca cu versiuni inferioare ale modelelor Opel.
In general, nu prea-mi place strategia asta (vechea badge-engineering) de a vinde aceeasi masina sub 3 marci gen GM (Chevrolet, Opel, Buick) sau VW (VW, Skoda, Seat) sau altii. Se creaza o aglomeratie inutila si artificiala de marci in piata. Mai transparent si onest gasesc modul in care se prezinta Ford: o singura marca, mare si lata, pe toate pietele.
Ultimele comentarii
480 in total