In opinia mea, singura justificare pentru amplasarea nefericita a acelui ecran la noile modele Mercedes ar fi daca este posibil sa se retracteze in bord sau sa fie detasabil si luat la subrat, ca tableta. Altfel, vine ca nuca-n perete.
@inexorabil: si chiar daca ai avea ceva impotriva lui Renault-Nissan, care ar fi problema? Nu sunt eu cainele de paza al lui Renault, Nissan sau al oricarei alte marci, altii poate sunt. Suntem o tara libera si putem (inca) sa ne exprimam preferintele sau non-preferintele. Oricine poate sa laude/critice orice marca si orice model, insa ca sa convinga, ar fi bine sa ne spuna si de ce, fara minciuni, ura sau invidie, altfel se alege praful de conversatie, dupa cum bine am experimentat, aici pe AM. Deci spuneti fratilor ce credeti sincer, spuneti si pe cele bune si pe cele rele, nu va mai ascundeti ideile, ca doar de asta ne intalnim zilnic pe aici si ne declaram pasionati auto, ca sa putem discuta liber, nu?
@inexorabil: poate ca ai dreptate, poate ca nu suntem prea uniti pe AM. Cei care ne cunoastem deja destul de bine, ne stim preferintele si ne respectam reciproc, aprobandu-ne sau dezaprobandu-ne civilizat, stim pentru cine ne zbatem sa scriem, asa cum spunea si @Lau. Oricine vine nou si e decent a fost intotdeauna bine primit pe AM si s-a integrat in frumoasa comunitate virtuala AM, dupa cum bine stim.
Din pacate, restul, care nu se regasesc in aceasta descriere si sunt si foarte multi (si aici nu ma refer la @vianu, cu "v" mic, deoarece cred ca el poate fi un bun interlocutor pe AM) incearca prin replici agresive sa castige respectul celor cu state mai vechi pe site sau cauta sa se impuna cu orice pret, crezand ca detin adevarul absolut si de multe ori si masina suprema, care in multe cazuri se intampla sa fie vreo Dacia, Renault, Opel, Hyundai, Peugeot, Toyota sau alte masini medii-mediocre la urma urmei. Tot ei sunt si cei mai inversunati daca le critici vehiculul, luand-o ca pe un atac la persoana. Nu asa se face baieti. Daca ar fi sa ma supar eu de cate ori mi-au facut tovarasii de pe aici Megane-ul cazan, junghi, rebut, plita sau ebonita ar fi insemnat sa nu mai dau pe aici de mult. Ce e prost la ea am recunoscut de fiecare data, ce e bun am aparat. Ei bine, categoria asta de comentatori pe care am descris-o in cateva linii are cateva exemplare extremiste.
Extremistii astia, impotriva carora AM nu poate sau nu vrea cu adevarat sa ia masuri (de promisiuni suntem toti cam satui, nu?) sunt cei care reusesc de fiecare data sa stice orice atmosfera, orice dialog, cu care nu se poate discuta sub nicio forma, fiind ca tiganii: needucabili si neintegrabili. Sunt cativa extremisti Renault (carlos sau sosiile lui), sunt cativa hateri extremi de electrice si de VW (nu-i mai pomenesc ca se stiu ei) si apoi vine infectia absoluta a site-ului, paranoidul suprem care ne arata cat de jos poate merge jigodismul uman, fatarnicia si nesimtirea sau poate boala (in termeni medicali vorbind, caz in care nu ne ramane decat mila, compasiunea si speranta ca va fi cumva izolat, carantinat in mod virtual si apoi depistat sau raportat la cei competenti pentru a primi ajutor de specialiatate in lumea reala, in mediu spitalicesc - nici urma de ironie, va rog sa ma credeti), care prin fanatismul lui a reusit sa distruga imaginea japonezelor si sa naruie anumite preferinte sau simpatii pentru ele, desi marcile si masinile niponilor nu au saracele nicio vina, daca e sa judecam la rece. Deci cum sa-l aperi pe @LauCalin sau pe altii in conditiile astea, cum? Discutia se bazeaza pe respect (asa ar trebui), sustinerea unor pdv pe argumente sau preferinte personale care au o limita, dar cand astea lipsesc, cum sa aperi un coleg cand e atact cu ce iese pe furtunul vidanjei? N-ai cum, te-ai naclai degeaba. @Lau stie bine ca are aprecierea tuturor celor care sunt guvernati de cumpatare, de bunul simt, chiar daca suntem sau nu de acord cu el mereu, chiar daca ne place sau nu masina pe care o conduce sau marca pe care el o apreciaza cel mai mult, iar asta e tot ce conteaza.
Niciodata pana in present modelele Lexus, Infiniti sau Acura nu mi-au suscitat nici cel mai mic interes. Nimic atractiv sau convingator. 3 marci "genuine fakes" inventate numai pt bani si pentru a satisface anumite dorinte de a epata pornite din frustrare, fara strop de istorie, pasiune sau originalitate. Cel mult originalitate datorita factorului "ciudat". Pacat de tot chinul lor...
De acord cu cei de mai sus...Superb berlina e total neinteresanta, insa combi-ul mi se pare foarte reusit si de luat in calcul daca se doreste o masina de familie spatioasa.
Model S are multiple calitati care sa justifice acest succes de piata, dar inca un factor pt care se vinde atat de bine in Norvegia, pe langa infrastructura este, sa recunoastem, ca norvegienii au venituri foarte mari. E tara cu cei mai multi milionari raportat la total populatie. Poate ca si in alte tari calitatea si tehnologia de varf s-ar vinde la fel de bine daca oamenii ar avea venituri precum norvegienii.
Si inca ceva trebuie sa remarc: am vazut multi "specialisti" pe aici care se dadeau preocupati de autonomia electricelor in conditii de frig si frig extrem. Iata ca aceasta piedica, care daca ar fi fost reala, ar fi trebuit sa compromita vanzarile electricelor in tarile nordice, nu exista practic. O anumita afectare a autonomiei poate exista, deoarece la rece consumatorii de confort intra in functiune, dar nu pana acolo incat sa faca masina inutilizabila in zonele reci, cum decretau unii pe aici.
Tehnologia electricelor are viitor, eu tot cred ca problema autonomiei este falsa, deoarece ne raportam prea mult la vechea infrastuctura a retelei de statii de carburant, desi la o tehnologie a vehiculului total diferita trebuie sa avem in vedere si o infrastructura de alimentare total diferita. In primul rand tehnologia acumulatorilor va evolua. Presupunand totusi ca nu va evolua, se poate crea o retea de alimentare cu energie prin inductie pe toate drumurile pricipale, astfel ca pe oriunde ar merge masina, ea ar fi permanent conectata, ar merge pe curentul pe care-l preia din cablurile inductoare subterane. Fiecare masina ar avea un contor de consum pentru energia absorbita din retea, care va transmite indexul de consum la sfarsit de luna catre furnizorul de energie, care la randul lui va cuprinde consumul masinii in factura lunara de energie. Deci masina ar fi ca un troleibuz. Acumulatorul ar urma sa intre in functiune cand masina paraseste drumurile electificate, care ar fi de dorit sa fie cat mai putine, iar daca cineva ar merge totusi numai pe astfel de drumuri secundare neelectrificate ar ramane solutia incarcarii la priza de acasa sau la statii. Asta e viziunea mea, ar presupune ceva costuri de creare a infrastructurii, nu pot sa estimez correct la cat s-ar ridica pt o tara precum a noastra, dar costurile s-ar recupera garantat. Nici constructia unei benzinarii la urma urmei nu e ieftina, o cunostinta de-a mea a ridicat acum cativa ani in Dolj o benzinarie particulara cu aprox 1 mil Euro. Nu mai pun costurile uriase ale extractiei, rafinarii si transportului carburantilor la statiile peco. Deci totul este sa se vrea si sa existe suficienta hotarare pentru a ne rupe definitiv de carburanti si putere de lupta economica si politica cu petrolistii.
Ultimele comentarii
480 in total