Albul are avantajul pe care nicio alta culoare nu-l are: respinge cel mai bine razele soarelui, astfel ca-n zilele de vara masina se incinge mai putin si compresorul de AC functioneaza la o sarcina mai redusa, ceea ce inseamna un consum mai mic.
In State se vand foarte multe masini pe alb, iar unul dintre considerente e tocmai cel amintit, americanul de rand fiind mai practic de fel si nu prea tine cont de fitele gen "alb ca iPhone" pe care le gasim in Romania, dar si prin Europa.
Pai daca renunta la cooperarea pe segmentul B, care reprezinta grosul vanzarilor in Europa, pe ce vor mai colabora atunci, pe monovolume, care este o clasa in scadere puternica? Cel mai bine ar fi sa recunoasca amandoi ca s-au pripit cu alianta asta, PSA sa rascumpere cele 7% din actiuni de la GM si sa-si vada fiecare de drumul lui. Oricum n-au nicio treaba unii cu altii.
@AM: Aaa, deci 4800 km impreuna, dar din titlu nu razbate nicio banuiala cum ca rulajele ar fi cumulate. Nu ne insultati va rugam cu astfel de titluri, ce naiba... suntem pe Click sau pe Cancan aici? Poate ca da, ca observ ca astfel de titluri nu mai sunt demult o exceptie, devin regula.
@ala: Avem Dacii testate destul de "la blana" nu ca viteza, ca nu-I masina de viteza, cum nici Opel nu este, ci ca exploatare. Ma refer la Loganurile 2004-2005 de taxi, care au trecut de 400.000 km in mediul urban poate cel mai solicitant din Europa: taximetria din Bucuresti nu-i la fel ca cea din aersitele orase europene. Si o spun apreciativ ca sa evidentiez ce inseamna o masina simpla: stai linistit si n-ai batai de cap. E adevarat ca renunti si la o parte din confort si ca ramai cu fieru' brut, dar iti faci viata mult mai linistita (iar imi aduc aminte :) de ce spunea @BMW cu bucsele cu ulei vs bucsele simple de cauciuc).
@vianu: fa-ti te rog cont si comenteaza logat. Ma bucur ca-mi confirmi asteptarile. Esti un user cu care se poate sustine un dialog antrenant, iar faptul ca amintesti despre condusul economic ma bucura si cred ca poti aduce detalii interesante daca se va aborda tema mai pe larg pe AM. Dpmdv condusul economic se deprinde dupa multe mii de km la volan si combina o multime de tehnici, simturi, reflexe, cunostinte a propriului vehicul si a principiilor de dinamica si mult bun-simt. Sanatate si nu uita de cont!
Ultimele comentarii
480 in total