Exact ce spuneam la articolul cu Skoda. In ritmul asta devine mai interesant domeniul frigiderelor sau al motopompelor decat cel auto.
Honda Prelude ceva? Vise, nu?
Da???? Foarte rau!! Politica asta centrata 100% pe utilitarism se va razbuna odata si odata, asa ar fi just. Poate scanteia va veni tot din Asia sau poate din Italia, sper. Ma gandesc la un urmas al Toyota
Paseo, Hyundai Coupe sau Fiat Coupe/Opel Calibra care sa-i lase pe toti ceilalti complet descoperiti.
Si ca sa ajung la idee: de conceptul Tudor s-a uitat complet vad, de a aduce un pic de pasiune, de emotie vizuala...nici pomeneala. Toooot astept un coupe compact-mediu accesibil si cat de cat practic, mai "de familie": 4-5 locuri si un portbagaj de 350-400 litri. Se pare ca a murit segmentul, e deja una cu pamantul, iar doritori ca mine cred ca au ramas prea putini pt ca producatorii sa faca si ceva profit din respectivele volume, deci total neinteresant. Hai cu SUV-urile :((
Si nu ma trimiteti va rog la A5 sau seria 2/4, pt ca eu vreau de volum, nu premium. Bineinteles ca, in lipsa alternativelor, acolo ma voi duce, catre ceva premium, insa nu nou, din pacate.
De ce se zbat toti producatorii asa deodata sa aduca pe piata masini autonome? Le-a cerut cineva? Intreb si eu...
N-am in general nicio tangenta cu teoria conspiratiei, chiar o urasc, dar preocuparile astea ale tuturor imi insinueaza un gand cum ca toti au ticluit un anumit plan si vor sa ne ia masinile care pe care LE conducem si sa ne dea unele care NE conduc. Mai ca as fi tentat sa zic "bucurati-va de ultimele masini pe care le puteti conduce voi cand vreti si pe unde vreti !!".
Ma bucur ca GM se retrage si ca-si vede de drumul lui, iar pe PSA sa-i lase cu chinezii lor. Ce era odata PSA, prin ambele marci (Peugeot era considerat Mercedesul Frantei, iar Citroen insemna non-conformism si atractie) si priviti ce a ajuns astazi: 2 marci care se bat cap in cap cu modele redundante si insipide ca design, tentatie zero la achizitie. Isi cam merita soarta, lasand la o parte influenta Iranului.
Pe mine personal PSA m-a dezamagit mult si o spun cu regret...eram mare fan al lor pana prin '98-2000. Acum cativa ani cand imi cautam masina noua trecusem pe lista si un Citroen. Un C4. M-a dat inapoi calitatea extrem de slaba a finisarii, faptul ca nu am gasit in nicio reprezentanta un exemplar care sa aiba chederele la locul lor, toate erau valurite si iesite pronuntat din locas. Am ales Renault (conform nevoilor si bugetului de atunci), care desi nici el nu straluceste la calitate, este mai corect finisat decat ce produce PSA, plus ca dupa o suma de surprize neplacute de-ale apropiatilor cu modele de la Peugeot si Citroen, aveam (si inca am) mai mare incredere in Renault/Dacia la partea mecanica, incredere confirmata in practica, pana acum.
Asta e, fiecare pe drumul lui, oricum n-aveau nicio tangenta unul cu altul (GM cu PSA). Actul official de divort ...cred ca trebuie sa iasa in curand, asa ar fi logic.
Hmm, Marchionne in ritmul asta o sa ajunga sa faca mai multe planuri de redresare decat masini propriu-zise. Totusi, eu inca ii dau credit, dar nu lui personal, ci creativitatii inginerilor si designerilor de la Alfa, adevarati artisti.
Planul suna bine, dar nu inteleg de ce vor sa-si bata joc de imaginea Alfa cu un SUV, cand pentru asta au o super marca dedicata pt asa ceva si ma gandesc automat la Jeep. Idem, nu pot sa inteleg de ce Jaguar pregateste un SUV cand fratele lui de grup se numeste Land Rover.
@tzenu: cui sa fure Alfa clientii? Lui Mondeo,Passat,Mazda6 ?? :))) Multam pt portia de ras. Mergi putin inapoi vreo 30 ani sa vezi de la cine obisnuia Alfa sa fure clienti.
Ultimele comentarii
480 in total