Toata stima pt Porsche si pt lansarea acestei versiuni - asta da masina de vis !!
Ca o paranteza, in anii 95-96 cand s-a anuntat crearea unui "mic" Porsche, presa germana, preluata si de cea romaneasca - destul de subtire pe atunci -, anunta ingrijorata ca modelul ar putea sa nu fie un produs de succes, dupa experientele mai putin reusite din trecut ale unor marci precum Porsche sau Ferrari care au scos pe piata modele mai simple si mai accesibile, dar care nu au fost prea apreciate, in ciuda accesibilitatii lor. Porsche a transmis atunci celor ingrijorati sa stea linistiti ca Boxster va fi un Porsche "pur si dur". Intre timp, Boxster a fost si este un mega-succes, iar acum, dupa aproximativ 20 ani a venit si asteptatul "pur si dur". Sper doar ca puristii anilor '90 au imbatranit suficient de putin pentru a nu-si fi pierdut interesul pentru o astfel de masina obraznica si suficient de mult pentru a strange banii necesari achizitiei si distractiei cu ea.
Performanta, calitatea si rafinamentul de top costa, de obicei mult. E normal sa fie asa, iar daca oferta vine de la BMW, pretul e cu atat mai justificat. Asa a fost mereu si asa va ramane si in continuare.
Cine are suficienta minte sa inteleaga, poate trai linistit cu asta si se va limita la ce-i permite buzunarul. Cine nu accepta, e liber sa-si roada unghiile de invidie, dar cel mai bine ar fi sa o faca in privat, ca de circ in public cu maimute nebune ne-am saturat.
Din segmentul B, pe mine personal ma intereseaza si imi plac doar Polo, Clio, Fiesta si Fabia si apreciez in mod deosebit versiunile combi de la Fabia si Clio. Restul se chinuie, dar nu ma conving. Iar din cate observ pe strada, mai sunt si altii (multi) care gandesc la fel.
Ultimele comentarii
480 in total