Excelent test !!
Era oarecum de asteptat ca Porsche sa domine pe circuit, are setari si dotari dedicate, in valoare de zeci de mii de dolari in plus fata de pretul oricum imens al Audi-ului, iar acele setari fac diferenta. Totusi, in afara feelingului pilotului, era frumos sa avem si timpii pe tura: nu cred ca ar fi fost o diferenta semnificativa intre ele, ba chiar nu era exclusa o surpriza din partea Audi-ului.
Cand vine vorba de achizitie, cine nu are de gand sa le incinga pe circuit, n-ar gresi daca s-ar orienta catre RS7. Diferenta de pret e pur si simplu prea mare ca sa nu conteze. Iar daca se doreste distractie pe circuit, atunci, da, Porsche desigur. Iar ca sa stim o treaba: sa fie 911 GT3, nu Panamera.
@Scorpionul.negru si @mip:
haa ..v-am prins ...numai la prostii va ganditi :))
Sa stiti ca intentionam sa pomenesc si ceva despre vreo femeie de 5*, dar m-am gandit ca intra la capitolul "distractie de 5*" :))
Nu e femeia cea mai tare distractie posibila? Decenta, cu una singura din categoria 5* si greu de gasit, prin parghii speciale, cum zice @mip sau asa...mai deocheata, cu mai multe femei de 5* superficiale, cum zice @scorpionul
Posesorii de S au atatea optiuni si la capitolul asta :)
In regula, dar totusi n-ar putea sa arate si altfel decat penibil toate aceste vehicule alimentate cu current, hydrogen, gaz, uraniu, praf stellar? O mare vina pt vanzarile slabe o are si designul pocit, in numele unei aerodinamicitati mai bune. Exceptia fericita este la Tesla.
O masina de 5 stele. Se subintelege ca cine o poseda se imbraca bineinteles la 5*, mananca la 5* si se distreaza la 5*, totul cu banii facuti in propria-i firma de 5*, cladita pe baza unei educatii de 5*.
Nu vreau sa ma gandesc ca asemenea bijuterii precum S-ul 600 ar putea ajunge si in posesia papucarilor cu tricouri albe mulate de la noi. Primul S al noii generatii, cel mai probabil un 350 CDI, l-am vazut in Craiova, la volan fiind un "indian". A fost o imagine trista.
Ultimele comentarii
480 in total