Multi (Astra OPC, cel mai recent) au incercat pana acum sa-i ia recordul lui Megane RS si nu au reusit. Daca la Honda Civic Type-R sau Ford Focus RS, care inca sunt in dezvoltare ma astept oarecum sa reuseasca sa coboare sub Megane RS pe Nurburgring, la Seat Leon Cupra chiar nu ma asteptam deloc.
Asta dovedeste (alaturi de dominatia curenta a lui Polo in WRC) ca si grupul VW are un departament competent in pregatirea masinilor de competitie si nu mai poate fi acuzat de lipsa de rezultate in motorsport.
Partea care ma dezamageste pe mine personal este ca acest rezultat pozitiv va fi mentionat in dreptul marcii-surogat Seat, cand puteau foarte bine sa obtina acelasi rezultat printr-un Golf GTI sau Scirocco reglat corespunzator.
La un astfel de act jurnalistic ar fi trebuit sa curga comentariile din partea cititorilor. Din partea fiecarui acelui cititor pasionat care se presupune ca urmareste AM si pe care voi ii identificati ca fiind "unul de-al nostru".
Ei bine, considerand aceasta saracie lucie de comentarii un indicator, stau si ma intreb retoric pentru cine ati mai scris acest reportaj? Mai tineti minte ce va spuneam despre jurnalismul de calitate si despre apropierea si pastrarea cititorilor/comentatorilor valorosi?
Acum cand chiar v-a iesit, se pare ca nu mai aveti cu cine, dupa ce comentatorii de baza au renuntat unul cate unul la AM. Iar afaficii care v-au mai ramas nu comenteaza la articole mai lungi de-o palma pentru ca, pe langa faptul ca sunt prea lungi, nici nu le inteleg.
Pacat ca s-a ajuns aici.
@Scorpionul.negru: acum ti-am dat manuta rosie :)) din 2 motive:
1. MiTo nu e mini precum Twingo (segment A), e in segmentul B (asta e partea mai putin grava)
si 2. (partea grava) pentru ca MiTo e contra spiritului Alfa Romeo si faci un mare rau marcii Alfa Romeo ca le lauzi %*#&$ aia de masina. Daca n-ar purta emblema Alfa, ok, recunosc ca ar putea trece drept simpatica.
Fanii Alfa Romeo die-hard urasc si saboteaza existenta lui MiTo si Giulietta si pentru ei ultima Alfa adevarata a fost 75-ul. Acum toata speranta alfistilor se leaga de anuntatele Alfe care vor reveni la "normalitate": sportive, brutale, frumoase, puternice, cu tractiune spate si gata oricand de o cafteala cu BMW-ul. Un prim pas a fost deja facut: 4C-ul. Asta inseamna Alfa, nu gay-oshenia aia de MiTo.
@Scorpionul.negru: nu te supara, dar e firesc ca un admirator ardent de SUV-uri (Macan) si posesor in acelasi timp (Q7) de astfel de mastodonti sa nu gaseasca nimic atractiv la masina asta sau sa o inteleaga. Chiar NU E pentru voi.
PS: Sa stii ca eu ti-am dat manuta verde pt sinceritate.
Unii n-au vazut toata viata lor cum arata pe viu un BMW la interior dar isi dau cu parerea cu un aer sfertodoct si cu expresii parca traduse cu Google Translate din chineza despre interioarele unor masini lansate acum 3 minute.
De ce tot postezi bai baiatule daca tu esti pilaf? Ti-a spus o gramada de lume pe aici ca n-ai absolut nicio treaba cu domeniul auto, n-ai niciun sens in exprimare (citeste si tu inca o data sa vezi ce baliverne fara noima ai insirat mai sus)...de ce te incapatanezi? Du-te pe eva.ro sa te linistesti si lasa-ne.
Ultimele comentarii
480 in total