Oricat de binevoitor sau fan inrait BMW as fi, n-am cum sa zic despre masina asta ca-mi place. Dimpotriva.
Nici kinku' lu' Hofmeister nu mai e ce-a fost odata...acum e aproape ca la Audi A7. Sau mi se pare mie?
Asa cum anticipam acum ceva vreme si dupa cum remarcau si @Unckle si @Lache intr-un articol de acum cateva zile, nivelul comentariilor a scazut sub cota de avarie si cei care mai stiau cate ceva din domeniu si pasionatii adevarati care completau frumos articolele au disparut din peisaj.
Si eu calc din ce in ce mai rar pe aici. Nu mai am motive, nu mai prezinta interes. Vina este doar a redactiei AM, care pe mine m-a dezamagit, ca s-o spun pe-a dreapta. Pe langa faptul ca articolele sunt pline de termeni preluati din engleza fara nicio jena, ("romgleza" - care pe mine unul ma calca pe nervi de n-am cuvinte....), mult promisele masuri pentru asanarea forumului lipsesc in continuare. Si asta dupa ce in primele zile din an ni se spunea ca totul e pregatit si dupa "marea surpriza" cu cardul automarket ...gata, se rezolva. Au trecut cate luni de atunci? Doar 4 si ceva, nu? Avem asadar in continuare comentarii si atacuri de genul celor de mai sus, balarii, dude, frustrari, invidie, impresii si bashini. Oricine, indiferent de nivelul de cultura sau informatie, poate sa debiteze orice, ca de obicei.
Ok, A3 nu o fi un monument al designului, dar, asa cum a spus si @LauCalin, premiul se acorda in urma unor evaluari generale, care cauta cel mai bun compromis. Da, compromis, dar in sensul pe care l-a spus @Lau. Nu bube care se compenseaza cu lucruri bune, ci un amalgam de lucruri bune cu foarte bune. Nici eu nu cred ca mi-as lua A3, dar nu inseamna ca nu-l apreciez in masura in care merita.
In fine, urez tuturor prietenilor pe care i-am cunoscut aici pe AM un Paste fericit ! Stiu ca majoritatea dintre voi stiti engleza sau germana, asa ca poate vom mai schimba idei si pe alte plaiuri virtuale, straine, dar mai respirabile.
Celor de la Automarket le multumesc ca mi-au oferit spatiul necesar sa ma manifest si ii rog sa nu-mi stearga comentariul.
@Alex.Seremet.BMW
Foarte buna explicatia. In general, la compararea automobilelor sport detaliile si diferentele de cateva cifre/zecimi/sutimi chiar conteaza. E unul dintre motivele pt care clasa sport este cea mai interesanta categorie de automobil, dpmdv.
@vianu: te intrebi de ce ai luat atatea minusuri pt o intrebare pusa civilizat dar nu te-ai gandit ca poate ai jignit pe cineva numindu-l fan
Seat. Ia zi, tie ti-ar conveni sa te numeasca cineva fan Chery sau Great Wall? Pai ... vezi cum e ?? :)
@Iulian: Nu, nu trebuia. Nu mi se pare o idee buna sa aroge meritele tehnice ale concernului unui spin-off insipid pe care se tot chinuie de ani de zile sa-l tina pe linia de plutire, in conditiile in care marca nucleu nu a reusit pana acum sa domine la acest capitol. Iar acum, cand au posibilitatea tehnica, a priva in continuare pe GTI sau Scrirocco de acest vector de imagine mi se pare ca un sabotaj intern la adresa Golf-ului GTI, care in continuare va fi vazut sub Megane RS si viitoarele Focus RS si Type-R, in conditiile in care, repet, stau cu tehnica in buzunar si ar putea sa se ridice peste aceste 3 nume grele. Ce au facut ei acum e doar in scopuri de marketing, sa mai prosteasca pe unu-altu sa cumpere Toledo.
@LUCCI: sper ca ai inteles ca nu m-am legat de VW, ci doar de marca-surogat Seat. In anii 90 existau in Europa niste fan-cluburi mari si foarte frumoase pentru Golf si Corrado, unde pe langa GTI-urile stock erau si modele care mai de care mai tunate si mai nebune, care nasteau adevarate pasiuni. Ei bine, cum sa le spui acum acelor oameni ca Seat, marca infiintata de statul agrar spaniol cu tehnica expirata de la Fiat si care in respectivii ani 90 fabrica cutia de pantofi Marbella, a ajuns astazi sa propuna o masina peste Golf GTI ca si performante. Nu poate exista o umilire mai mare pt GTI.
Ultimele comentarii
480 in total