indiferent de masini si de anul de fabricatie rezultatul este acelasi cei din masina lovita nu au sanse prea mari chiar daca ii loveste un jeep vechi/nou sau o limuzina veche/noua.problema la masinile noi este ca au loc deformari controlate pentru a absorbii socul impactului si pasagerii sa nu receptioneze socul foarte tare(moartea survine de cele mai multe ori in momentul impactului ,decelerare fantastica aprox.100g la o viteza peste 70km/h ),deformarea este rezultatul puterii impactului asa ca daca masina care loveste vine cu 100km/h trece si prin maib-ul lui gigi ,isi face un mic garaj in el (am vazut un peugeot 207 din 2004 lovit in spate nu foarte tare la care s-a deformat toata podeaua din spate pana la pedalier dar nu se vedea pana nu a fost dezechipata) oricum constructorii se orienteaza spre constructia de masini de unica folosinta in cazul tamponarilor mai puternice asta este tendinta generala,se lovesc se vand mai multe =profit mai mare .
mai sunt si accidente cu motciclete care aproape au taiat autoturisme, impactul lateral ramane problema constructorilor parerea mea ca trebuie sa ne ferim sa fim loviti in usi acolo este masina cea mai slaba cu toate ramforsarile laterale din usi si airbaguri cortina etc.
eu am un jeep mai vechi cu tabla de 1.5mm pe care nu il schimb pe nici o masina de ultima generatie ultraperformante si superdotate,in 10 ani am umblat o singura data la sistemul de directie pe cand la cele de acum deja la 2-3 ani te astepti la reparatii ,dar fiecare cu pasarica lui.
Ultimele comentarii
1 in total