Ne aratati si factura? Nu de alta dar sa stim si noi daca efectiv le-ati ales sau v-au fost oferite gratis pentru reclama. Pentru ca, nu mi-o luati in nume de rau, dar un articol de genul asta nu poate sa nu fie caracterizat drept reclama mascata ... Trimiterea la site-ul producatorului mi se pare extrem de elocventa in acest sens.
@Arogantul
Ai idee care este viteza Maxima a unui Defender sau a unui UAZ Hunter .. Dar cati cai putere avea clasa G la aparitie? Nu sunt masini pentru care viteza sa fie un element determinant.
@all & Automarket
Multumesc tuturor celor care mi-au raspuns in locul autorului. Trist, ce sa zic... Faptul ca nu te intereseaza absolut deloc veleitatile off road ale unei masini create pentru a merge in afara asfaltului, nu-i de mirare... In general aceste informatii lipsesc din continutul articloelor de pe acest site.... Insa atunci cand esti intrebat de catre un prostovan (asta fiind eu) care acceseaza destul de frecvent site-ul pe care tu iti publici articolele si iti face practic rating, iar tu nu catadicsesti macar sa cauti informatia aia, dovedeste o lipsa incredibila de respecti pentru cei care te citesc si care probabil ca ar rebui sa-si reevalueze sursele de informatie.
Adrian C
Amice, e clar ca nu ai nicio treaba cu mersul in afara asfaltului.... Ai idee ce inseamna reductor, diff blocabil, sasiu etc!
Altfel nu ai compara un crossover cu tractiune fata cu o masina capabila cu adevarat sa mearga pe camp. Ai spus bine "bijuterie" caracterizand HRV. Diferenta dintre ea si REXTON este fix aceea dintre un lantic bun de pus la gatul doamnelor si un lant cu zale zdravene care asigura o poarta de intreprindere! De altfel, nu HRV ci si CRV-ul cu tractiune integrala se opreste acolo unde masinile din clasa celei despre care este vorba in articol merg de rup.
Ultimele comentarii
1292 in total