@Arogantul
De unde ai scos-o pe asta cu "doar 4 modele in gama"?
500, 500 L, 500X, Tipo, Punto, Qubo, Doblo, Panda, 124 Spider... Sunt mai mult de 4 modele... Asta ca sa nu mai vorbim de versiunile fiecarui model in parte si nici de gama de vehicule comerciale....
Hmmm... As vrea sa vad ce solutie gaseste pentru tancul din dotare!
Si, pentru a inlatura orice critica, il admir pe Arnie atat pentru cariera sportiva, cat si pentru evolutia ulterioara! Oricum din stirea aceasta, pe langa controversele legate de calitatea sa de detinator al brandului respectiv, reiese un fapt pe care l-am subliniat ori de cate ori am avut ocazia! CALITATEA EXCEPTIONALA a inginerilor austrieci, in fata careia nu pot decat sa-mi scot palaria!
Ma mir ca cei de la Automarket nu au tras concluzia ca masina asta este un raspuns la lansarea "primului pick-up premium" de catre Mercedes...
In alta ordine de idei, Tembelescu di la Chisnau probabil ca si-a fracturat dintii muscand din rama patului de fier din dotarea ospiciului unde domiciliaza! Cum! Americanii aia ecologisti lanseaza un diesel? Si inca unul de camion? Si culmea este ca masina asta o sa se vanda in tara aia in care bietul de el viseaza ca exista cate o Tesla per cap de locuitor! Ar fi de dorit ca stabilimentul respectiv sa nu duca lipsa de calmante!
@mm
Masinile sunt "apropiate" insa designul este unul total diferit. Vorbim despre ceea ce se numeste identitate de marca. Skoda era cunoscuta inainte de 1990 ca o masina de inceredere cu o tabla exceptionala. Ce a facut VW? A cultivat in continuare aceasta imagine. Uita-te ce solide par si acum masinile produse de Skoda. Pe langa ele celelalte din grup par de-a dreptul fragile. Mai mult decat atat si cand te urci in Skoda ai acea senzatie de tanc, care te duce cu gandul la perioada in care Skoda producea masini de razboi. Si este bine ca este asa. Asta face ca, in ciuda carcotasilor si cantaretilor de prohoade, poveste frumoasa de la Mlada Boleslav sa mearga mai departe!
Ultimele comentarii
1292 in total