"Din cate stiu, majoritatea dintre samsari nu trec masinile pe numele lor inainte de vanzare in RO..vezi anunturile gen : unic proprietar in DE sau 1 singur proprietar in Germania, etc. Asta e probabil pt firmele care aduc masini sau cei care aduc masinile pe firma. Nu prea cred ca va atinge majoritatea ACEEA a samsarilor"
Asa ceva nu se poate! Niciun cetatean roman nu poate semna contract de vanzare-cumparare prin intermediar. Transferul de proprietate pentru masinile din import se produce la momentul cumpararii masinii din Germania. Nu poti semna un act de proprietate in lipsa. Faptul ca se mentioneaza "un singur proprietar in Germania" este un fel de praf in ochi tocmai pentru induce iluzia seriozitatii. Daca ar declara simplu "un singur proprietar" cumparatorii ar putea lesne intreba "de ce unul singur cand eu cumpar masina de la tine si tu ai cumparat-o de la altul"!
@bbb
Pai cu ce e frate? Tu ai semna un contract cu altcineva decat cu proprietarul masinii? Sigur? Si atunci de ce crezi ca oamenii ar face-o? Eu nu spun ca nu exista si pacaliti. Insa cand dai 20 000 de euro pe o masina, crede-ma ca vvrei ca toate actele sa fie in regula!
Hai sa fim seriosi? Tu crezi ca toata lumea-i proasta! Masina aia ca sa aiba numere rosii le are urmare a unei cereri facute de proprietar. Sau tu crezi ca nemtii le dau procure speciale smasarilor sa faca contracte si sa-i reprezinte in fata autoritatilor romane?!!
Si apoi, inca un aspect... Samsaritul nu presupune doar aducerea masinilor din afara. Nu ati gasit niciunii biletele in geam ca cineva vrea sa va cumoere masina si ofera "seriozitate". Nu v-ati vandut niciunii masina personala pana acum sa vedeti ca din zece potentiali clienti, opt sunt samsari?
@zen
Statul este in starea in care este si din cauza evaziunii fiscale care se ridica la un porcentaj enorm. Si asa cum eu platesc impozite pe fiecare leut pe care il castig mi se pare normal ca toti sa o faca! Discutia este alta si, pe undeva te inteleg! Asemenea masuri ar trebui insotita si de altele care sa duca la reducerea celor care primesc ajutor social degeaba.
@vianu
Nu stim exact detaliile contractului prin care Skoda a fost preluata de catre VW. Cehii nu sunt prosti deloc. Nu m-ar mira ca acolo sa fie o clauza care sa permita statului ceh sa se opuna in asemenea situatii. Legat de mana pe care Cehia ar trebui sa o intinda Germaniei, ei bine aici ar fi foarte multe de comentat, Pe scurt, VAG nu a facut nicun serviciu major Cehiei. A cumparat unul dintre cei mai importanti producatori auto din Europa, intr-o tara in care ingineria are o traditie de necontestat. Nu cumparau ei Skoda, mai erau altii care sa investeasca.De altfel, profesionalismul inginerilor cehi si aptitudinile tehnice ale cehilor in general au facut ca in aceasta tara sa mai investeasca PSA, Toyota si Hyundai. In alta ordine de idei, trebuie avut in vedere si faptul ca in prezent la conducerea Cehiei nu se mai afla omul de cultura proeuropean Havel, ci mult mai radicalul (in sens pozitiv) Milos Zeman. Sa nu uitam ca acest om de o tinuta morala impecabila, in momentul in care ambasadirul american la Praga, dupa obiceiul ambasadorilor americani, a sugerat ca nu ar trebui sa participe la comemorarea implinirii unui numar de ani de la victoria impotriva nazismulu, a replicat comunicandu-i acestuia ca in momentul in care ambsadorul ceh in SUA va sugera la ce festivitati sa participe sau sa nu participe presedintele USA, atunci va avea si domnul ambasador al US dreptul sa se exprime cu privire la agenda sa. Inchei prin va mai pune in vedere ca, in ciuda Primavarii de la Praga, in Cehia monumentele soldatului sovietic au ramas in continuare in picioare!
@Kotegaeshi
Te completez si adaug ca Rommel a utilizat o Skoda Superb ca masina de comandament si o Tatra 87 ca masina de Strada ...Si daca mai tinem cont si asemenarea partii frontale a lui Kaffer cu cea a Tatrei 87 (model lansat inaintea "masinii poporului") s-ar putea sa avem o imagine completa asupra relatiei de "prietenie" ceho-germane!
Lamentarile hatterilor sunt, ca de obicei penibile! In majoritatea tarilor europene masinile grupului VAG ocupa locuri fruntase in preferintele amatorilor de vehicule sh. Romania nu face altceva decat sa se alinieze trendului. Ce sa-i faci domnule, toti europenii sunt niste cocalari, numai ei, hatterii sunt niste cizelati!
@LR
Este stilul clasic shockaricist.... care, din pacate, devine molipsitor.... Nu te lua prea multt de ai ca vei avea parte de interventia dura a vreunui mester care te va ameninta ca-ti va dezactiva userul.
Ultimele comentarii
1292 in total