@Andy
Acum daca ar fi sa ne luam dupa cine si ce a facut primul, ar trebui sa spune ca si Renault fabrica masini inaintea lui Nissan si tot asa... Ca sa nu mai spunem ca una dintre primele realizari remarcabile ale japonezilor a fost producerea lui Austin 7 sub denumirea de Datsun ...Asa ca nu cred ca are rost sa intri in jocul lui Tzenu si sa face apologia intaietatii oului sau a gainii. La urma urmei, la capitolul asta oricum Mercedes are castig de cauza, si asta de departe ...
Nici faptul ca vezi doamne VW a comis-o cu poluarea nu mi se pare un argument, avand in vedere faptul ca, dincolo de toate, vorbim de cel mai mare producator mondial chiar si dupa scandalul dieselgate.
Si atunci in ce consta ipocrizia domnului de la VW ... Pai haideti sa va spuna Misa:
VW n-au avut problemele astea existentiale pe nici pe vremea in care au produs sub denumirea VW K70, o masina NSU, pentru a carei dezvoltare nu si-au adus nico contributie, nici vremea in care comercializau VW Taro, care nu era altceva decat o Toyota Hyllux rebranduita. Singura diferenta este ca masina era ansamblata in uzinele VW, insa nu era altceva decat un Hillux cu stema de VW.
Vedeti?, E simplu ... Cateva cunostinte despre istoria automobilului si asemenea iesiri nefericite pot fi lesne combatite. Fara a fi nevoie de contradictii terne despre cine a facut ce si despre dieselgate ...
@Kote
Ei amice, nu te supara dar ai o imagine usor deformata. Capsunar nu este denumirea pentru specialisti. Nu. Este denumirea pentru aia care chiar nu preseteaza pe acolo pe unde se duc munci calificate, insa cand se intorc in tara isi dau niste ifose de parca ar fi cine stie ce somitati.
In alta ordine de idei, ai dreptate, in ceea ce priveste lipsa de specialisti, de meseriasi, Insa nu a dreptate in ceea ce priveste motivele pentru care acestia nu mai exista. Nu emigrarea este principala probleme, cat faptul ca in Romania o perioada lunga de timp nu au mai existat scoli profesionale. Daca la asta mai adaugi si faptul ca noile generatii considera ca este mult mai cool sa termini o facultate si sa vinzi la supermarket sau la un magazin din centru (aia care-si iau bacul, fireste), decat sa invete o meserie, ai o imagine completa a lipsei de meseriasi adevarati. Firmele care au venit in Romania si fac productie adevarata isi formeaza muncitorii intern. Si, ai sa razi, desi conditiile oferite sunt foarte bune, nu au pe cine sa invete pentru ca tinerii romani nu vor sa invete.
Ei, nu m-am gandit ca sunteti un "grammar nazi", doar ca imi place despre mine sa cred ca scriu corect... Insa, din viteza, uneori o mai comit.
In rest, au fost foarte multe personalitati folosite de regimurile totalitare in scopuri de imagine. Au fost si altele care au aderat la ideologii extremiste, fie de stanga, fie de dreapta. Timpul insa a dovedit ca, cel putin pentru oamenii rationali, calitatile lor au supravietuit defectelor.
Gagarin va ramane peste veacuri primul om care a zburat in spatiul cosmic si nu un cosmonaut sovietic, desi Gagarin a fost un on sovietic model. Se mai gandeste cineva azi ca Lindbergh sau Ford au avut simpati pronaziste sau ca Ferdinand Porsche a proiectat tancuri pentru al III lea Reich?! Nu. Ceea ce a ramas este calitatea acestor oameni si lucrurile mari pe care le-au infaptuit! Si asa si trebuie sa fie! Responsabili pentru ideologiile criminale sunt cei care le-au creat si nu cei care au trebuit sa le supravietuiasca,
@Zarnasteanu
Sa fie oare o denumire specifica unui anumit tip de caroserie cu este acum GT, cabrio hatch, pe care au folosito ambii mari producatori germani???!!! In germana "Strom" inseamna "curent" si cred ca are legatura cu linia aerodinamica a caroseriei.
https://fr.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_Stromlinienwagen
https://de.wikipedia.org/wiki/Stromlinienfahrzeug
Cat despre curaj, ce sa zic? Pastrand proportiile chiar ma gandeam mai deunazi ce curaji nebun trebuia sa am sa conduc Dacia 1310 cu 140 km h si asta nu doar ca sa va cat prinde ci, constant, la drum intins... Dar aveti dreptate. Oamenii aceia (Rudolf Caracciola, Herman Lang) chiar erau adevarati pionieri ai pilotajului iar in materie de performanta tehnica germanii s-au aflat mereu in frunte.
Ultimele comentarii
1292 in total