@pfff
Ei as ... Parca ar fi singurii ... Nu facem motoare turbo, pentru ca stim sa facem atat de bine motoare aspirate incat nu avem nevoie sa le dopam... Nu facem masini cu tractiune fata pentru ca pierdem identitatea de marca ...Etc. Et. ... Nu-ti suna cunoscut sloganurile astea? Mie da...Si apartin tocmai detinatorilor brandului.
Pe de alta parte, n-as fi foarte critic la adresa celor de la Rolls... De ce? Pentru ca macar in istoria lor au existat masine supranaltate si dotate pentru a parcurge drumuri grele... Unele chiar senilate... Or, daca alte firme. muuuuuult mai puriste s-au apucat de SUV-uri, de ce nu ar face-o si ei?
@xxx
Desi vorbim de masini cu potential exceptional in off road, suntem in fata unor abordari diferite.
Mereu Defener a fost mai ieftin ca si G. Mai mult decat atat, pana la scoaterea din productii a vechii generatii, Defender a avut si variante simple pentru munca.si chiar autoutilitare. De altfel nici cele mai scumpe variante ale lui Defender nu se puteau compara cu moloagele lor de la clasa G. Pentru asta englezii au Range Rover!. Din motive doar de ei stiute nemtii au renuntat la versiunile ieftine ale clasei G exitente cel putin in cazul primei geeratii si, exceptant piata din Golf, masina lor a ajuns sa fie cumparata in mare parte de oameni care nu au nicio treaba cu deplasarile in off road doar ca le plac formele patratoase ale clasei G.
Si eu ii doresc mult succes.... Insa are un mare adversar si acesta este varsta. In motorsportul profesionist nu mai sunt suficiente o masina competitiva si un talent in ale pilotajului, Mai este necesara o conditie fizica de invidiat fara de care reflexele in conditii de concurs cedeaza. Iar dupa 50 de ani aceast tonus fizic este mai greu de mentinut. Sper ca Titi Aur sa ma contrazica.
Extrem de relevanta pentru calitate masinilor Skoda mi se pare pozitia a doua. Adica, dupa China, cele mai multe masini produse in Cehia se exporta in Germania, iar numarul acestora il depaseste pe cel al masinilor pe care Skoda le vinde la ea acasa! Bravo Skoda!
Ultimele comentarii
1292 in total