Asa cum spuneam, romanului ii place foarte mult sa fie mintit. Asa se explica faptul ca se inbulzesc sa cumpere chilipiruri si ca povestea aia cu batranica care a consus ditamai bamwaul de acasa pana la piata dar masina nu are niciun act care sa ateste numarul de km mai tine. Asa se explica faptul ca, desi in cel mai mare targ de masini din capitala exista un loc in care poti verifica pana si cati mm de kit au fost pusi pe masina ta contra unui pret e drept, piperat, dar nesemnificativ raportat la valoarea totala a masinii, sunt foart putini cei care apeleaza la serviciile respective. Asa se explica de ce oamenii prefera sa cumpere masini cu putini km afisati in bord, fara istoric de service in loc sa dea valorea reala pe o masina care are un asemnea istoric.
Oameni buni 6 % reprezinta un procent optimist. Statistica este facuta in Romania. Nu vreau sa ma gandesc cati isi fac masinile burduf si pentru ca nu au CASCO le repara "in regie proprie" si le vand mai departe! De asemenea nu vreau sa ma gandesc cate asemenea masini sunt importate si introduse in tara, fara sa poate fi incluse in astefel de statistici.
Acuzele aduse lui Henry Ford mi se par un pic cam dure.... Desigur ca il simpatiza pe Hitler, insa sa nu uitam ca in acea perioada opinia publica americana era intr-un mare procent progermana si, intr-un si mai mare procent, impotriva intrarii SUA in razboi! Henry Ford nu trebuie privit ca o exceptie ci atitudinea sa ar trebui judecata in contextul epocii. Sa nu uitam ca pentru a schimba atitudinea americanilor fata de intrarea in razboi a fost nevoie de sacrificarea flotei din pacific si ca SUA nu au declarat razboi Germaniei, ci invers. Mai trebuie spus ca dupa Paerl Harbor, uzinele Ford au contribuit cu varf si indesat la efortul de razboi al SUA asa cum de altfel, SPRE CINSTEA LOR, au facut-o toti producatorii americani de masini! E drept, un rol exceptional in ceea ce priveste implicarea Ford Motor Company in productia de armament il are si fiul sau, Edsel, insa, sa nu uitam ca acesta moare inainte de finalul razboiului iar Ford continua sa produca armament pentru US Army si aliatii sai.
De aceea cred ca a comenta afirmatiile actualului presedinte al Ford cu privire la productia de masini electrice in China, in lumina asa-ziselor simpatii naziste ale lui Henry Ford, nu este tocmai corect. In primul rand, laduand China, acest Ford, dovedeste faptul ca nu este catusi de putin rasist. In al doilea rand, trebuie avuta in vedere si o eventuala sageata catre compatriotii de le Tesla carora probabil ca se intentioneaza a le fi transmis un mesaj de tipul "nu voi sunteti buricul pamantului!". In al treilea rand, si am lasat aceasta observatie la final tocmai datorita elocventei acesteia, sa nu uitam ca Ford tocmai a anuntat lansarea a peste 50 de modele in China pana in 2025 dintre care 15 vor fi (CE SA VEZI?!!!) electrice!!!
Inchei printr-o remarca care stiu de pe-acum ca o sa deranjeze ... Dar, cand tara ta a sprijint Germania Nazista la modul cel mai oficial cu putinta punandu-si la dispozitia lui Hitler resursele naturale, economia si trupele, cand armata romana in CARDASIE cu iubitii sai aliati a participat la transformarea unor orase din URSS in ruine, cand in Romania ciracii lui HItler au ajuns la putere si au excecutat cu sange rece pe unii dintre cei mai importanti si luminati oameni ai acestei tari, a vrobi despre pronazismul lui Henry Ford mi se pare tot atat de deplasat cu a vorbi despre procomunismul de care este acuzat Jean Paul Sartre, tocmai de catre nepotii unora dintre cei care, calare pe tancurile sovietice, au instaurat bolsevismul in Romania!
@dan_grc
Intr-o emisiune auto se facea comparatia cu X3 ... Nu stiu cat este de pertinenta dar, ca si pret de pornire acesta pleaca cu vreo 10 000 de euro mai putin decat Velar. Chiar daca considerabil mai slab dotat.
In schimb, niciun concurent, mai ieftin sau mai scump, nu se poate lauda cu performante off road similare... Sistemul de tractiune integrala de la Range Rover este realmente fantastic ... insa nu stiu cati cumpara masina pentru asta!
@Mircea Mester
Grea misiune v-ati asumat! Daca iese bine si la sfarsitul celor 12 luni veti consemna faptul ca masina nu va avea probleme, cei care si-au facut un obicei din a huli grupul VAG, vor sari sa va reproseze, ba ca sunteti platiti de VAG sa-i laudati produsele, ba ca ati avut parte de cine stie ce avantaje din partea dealerului, etc... Daca se intampla invers, veti avea part de reprosuri din partea fanaticilor VW ....
Fiind sigur ca v-ati asumat si riscurile ca analiza dumneavoastra sa multumeasca chiar pe toata lumea, eu va doresc succes si. mai ales, obiectivitate!
Si, daca imi este permisa o sugestie de cititor (chiar daca uneori critic), as fi curios sa stiu cum se descurca masina asta in afara asfaltului. Desigur, nu in off road extrem, dar pe niste drumuri de tara, prin niste zapezi ceva mai adanci (ca tot vine iarna) parca ar merita sa o bagati. Nu de alta dar cred ca asta ar conferi un plus de culoare testului de anduranta! Bafa!
Ultimele comentarii
1292 in total