@nasul rangeroverist
In general oamenii rad de ce nu pot pricepe ... Citeste atent ce am scris ... Am spus ca x drive este unul dintre cele mai bune sisteme de tractiune integrala on demand adica dintre asa numitele (generic fireste) sisteme de tractiune integrala permanenta existente pe SUV uri. Comparatia era cun un SUV si nu cu un off roader.
Pe de alta parte, fara a incerca o comparatie a unui X5 stock cu Range Rover, faptul ca tun nu vezi diverse lucruri nu inseamna ca acele lucruri nu exista:
https://www.youtube.com/watch?v=cMj56a0OPv0
https://www.youtube.com/watch?v=RP9f9uocUJo
Eu zic ca X5 se descurca binisor avand in vedere ca nu pentru asta au fost destinate ....
@Lau Calin
Si eu sunt de acord cu ce spui tu si cu cele scris de colegul Kirotractor... Chiar asta am vrut sa subliniez, ca Ford nu a investit prea mult la Volvo. Insa, iti repet, nu pot sa cred ca esecul absolut tuturor investitilor americane in industria autor europeana e o simpla intamplare ....
@mirce
Cat au pierdut si cat au castigat, nu se stie exact. Nu cred ca vreunul dintre noi a avut acces la cifrele reale .... Cred ca vanzarea a fost mai profitabila. Pur si simplu nu s-au gandit ca niste niste bieti asiatici pot transforma niste marci pe care ei le-au stors in ultimul hal de resurse, pentru a fi profitabile .
Repet, coincidentele sunt prea multe pentru a fi simple coincidente. Cumpara Renault Dacia si o face profitabila, investeste Fiat in fost Yugoslavie si merge treaba, VAG cumpara SEAT, SKODA etc, si nu se pune problema falimentului, iar Ford si GM dau rasoale cu tot ce au cumparat in Europa? Hmmm, chiar nu stiu daca mai exista spiridusi ...
@tu & tibi
Ce pot sa-ti spun eu este ca si nemodificat sistemul de tractiune integrala de la BMW este unul dintre cele mai performante sisteme de tractiune integrala permanenta (on demand) din lume. Daca ai citi reviste/siteuri dedicate off roadului si ai vedea cum se testeaza aceste sisteme ai intelege despre ce vorbesc. Spre exemplu, niste baieti din Rusia (crede-ma rusii chiar stiu sa aprecieze calitatile unei masini in teren accidentat), testand noul Subaru Forester si vazand ca masina respectiva are capacitatea sa se deplaseze chiar si atunci cand pierde aderenta pe 3 dintre cele 4 roti, au spus ca asa ceve nu au ai intalnit decat la X3.
Legat de capacitatea celor de la BMW de a produce masini capabili sa se descurce pe drumuri grele, va recomand sa va uitati pe clasamentele din ultimii ani ale raliului Dakkar///
''După ce s-a scuturat de orânduirea Ford, compania americană fiind departe de a înțelege potențialul brandului suedez, Volvo a renăscut cu ajutorul banilor și al încrederii acordate de chinezii de la Geely'
Hmmm.... nu stiu ce sa spun... Ca Volvo s-a scuturat de oranduirea americana este adevarat. Ceea ce mi-e greu sa cred insa este faptul ca americanii nu au intuit potentialul Volvo! Sa fim seriosi! Inca din anii '70 faptul de a detine un Volvo in USA reprezenta dovada unui anumit statut! Chiar si in criza, Volvo exporta in US o mare parte a productiei sale. Mi-e greu sa cred ca americanii, afaceristi veroce, nu au intuit potentialul Volvo...Putem sa spunem ca nu au intuit nici potentialul Land Rover/ Jaguar? Nici potentialul Rover, sau, in cazul celor de la GM, nici potentialul Saab (ca tot ati amintit si despre acest brand legendar)? Eu cred ca vorbim despre ceva mai mult decat despre o lipsa de intuitie... Cred ca vorbim despre o actiune premeditata de eliminare a unei concurente nedorite. Americanii nu au interesul de a crea povesti de succes in industria autoe europeana! Iar in momentul care tactica preluarii si falimentarii nu mai tine, apar metode noi ...Cum care? Intr-o tara care nu a semnat acordul de la Kyoto impotriva poluarii, intr-o tara care este pe cale sa se retraga si din acordul de la Paris, intr-o tara care ocupa locul doi in tabara marilor poluatori mondiali, brusc, apare un mare tambalau al carui subiect este poluarea produsa de cel mai mare porducator mondial de masini, care, ce sa vezi, este european!
Ultimele comentarii
1292 in total