@kirotraktor
Legat de diferentele de pret ... Sa fie oare vorba de diferente de alitate a ansamblarii intre masinile vandute in vestul Europei si cele vandute in rasaritul ei? Ar fi trist daca ar fi asa....Intreb pentru ca initial m-am gandit ca diferenta ar putea rezulta dintr-o cota mai mare a TVA... Insa cercetand un pic am vazut ca, cel putin in Franta si Germania, TVA-ul nu difera foarte mult de cel romanesc,,,,
@kirotractor
Acum am inteles la ce va refereati. Totusi eu un VW si respecta standardele VW.
Aprop de asta, poate-si dau si unii hatteri seama de ce platesc pe un Golf mai mult decat pe un 308.
@kirotractor
Mie nu mi se pare deloc surprinzatoare prezenta diferentialului blocabil pe o masinia care se vrea de performanta. Dispozitivul respectiv exista pana la urma pe Golf 2.0 TDI 150 cp in prima varoanta de echipare ... Ar fo culmea sa nu fie utilizat si pe un GTI, chiar daca e vorba desppre unul dinr-o clasa ceva mai mica.
Aveti dreptate cu pretul! Intr-adevar acesta este extraordinar!
Da! Si cand am spus ca este o performanta pentru Duster faptul ca si-a pastrat cele 3 stele obtinute de primul Logan, in ciuda nivelului mult mai drastic de testare si ca acesta reprezinta un progres in ceea ce priveste siguranta oferita de masinile romanesti, hatterii m-au umplut de manute rosii!
Mie mi se pare o clasare mai mult decat onorabila! Si daca ne uitam la rezultatele care privesc protectia pasagerilor putem spune ca lucrurile nu stau rau deloc! Suzuki Ignis a obtinut acelasi punctaj! Si inca ceva, Duster obtine acelasi rezultat ca si prima generatie de Logan, asta in conditiile in care, in prezent, conditiile ce trebuie indeplinite sunt cu mult mai severe! Bravo Dacia!
Ultimele comentarii
1292 in total