@vianu
Sigur ca da, Dle. Vianu, e vorba DOAR de un marketing bun. Nu de performanta, nu de calitate, DOAR de un marketing! Acum eu inteleg ca detestati VAG, dar cand cea mai noua marca premium din Europa, intentioneaza sa ia Audi ca model, dumneavoastra spuneti ca succesul Audi e o chestiune de marketingm dati-mi voie sa va spun ca NIMENI nu se pricepe la MARKETING ca francezii iar mica dumneavoastra e demna de o cauza mai buna!
Pai cred si ei ca vor renunta la ea. Era singura masina cu adevarat japoneza pe care o vindea mazda in Europa. Era unul dintre ultimii exponenti al genului acesta e masini de familie extrem de practice. Dar cand ai ca scop doar sa faci masini cat mai europene, nimic nu mai conteaza.
@gigi_frana& eee
Daca americanii au transformat un Ford F in Raptor, adica o camioneta destinata fermierilor intr-una supersportiva, care ar fi problema daca, in functie de anumite studii de piata, VAG ar fac un Caddy sportiv? Daca Mazda transforma masini banale in sportive (vezi versiunile MPS), de ce va deranjeaza atat de mult ca VAG face acelasi lucru? Sau VAG n-are voie sa faca nimic din ceea ce altii fac, doar pentru ca aveti voi ceva impotriva?!
Ca tot am dat exemplu Mazda, intre 3, 5, CX5 chiar nu-i nicio asemanare? Yarris si Aygo nu au aceleasi "mustati"? Ford nu a pus pe toate modelele sale din Europa acea grila marita a radiatorului? S numeste identitate de marca. Dar de ce voi, fanaticii anti-vag, ati vedea ca asta e o practica generala, cand o puteti remarca doar la un singur producator care este sursa tuturor frustrarilor voastre. Smtiti o placere as zice senzuala sa ponegriti, sa gasiti defecte, de parca asta ar reprezenta singura ocupatie care sa va satisfaca.
@gigi_frana& eee
Daca americanii au transformat un Ford F in Raptor, adica o camioneta destinata fermierilor intr-una supersportiva, care ar fi problema daca, in functie de anumite studii de piata, VAG ar fac un Caddy sportiv? Daca Mazda transforma masini banale in sportive (vezi versiunile MPS), de ce va deranjeaza atat de mult ca VAG face acelasi lucru? Sau VAG n-are voie sa faca nimic din ceea ce altii fac, doar pentru ca aveti voi ceva impotriva?!
Ca tot am dat exemplu Mazda, intre 3, 5, CX5 chiar nu-i nicio asemanare? Yarris si Aygo nu au aceleasi "mustati"? Ford nu a pus pe toate modelele sale din Europa acea grila marita a radiatorului? S numeste identitate de marca. Dar de ce voi, fanaticii anti-vag, ati vedea ca asta e o practica generala, cand o puteti remarca doar la un singur producator care este sursa tuturor frustrarilor voastre. Smtiti o placere as zice senzuala sa ponegriti, sa gasiti defecte, de parca asta ar reprezenta singura ocupatie care sa va satisfaca.
Singurul lucru interesant in acest asa zis top mi se pare motocicleta R75 care insoteste in poza Seria 2 Coupe. In rest, in ciuda oricaror argumente, criteriile pentr care Toyota Aygo este inclusa in aceeasi grupa de comparatie Leon X - Perience, pentru mine raman total lipsite de sens.
Mi-aduc aminte ca, la un moment dat reprezentantii Automarket justificau faptul ca nu participa la acordarea titlului de " masina anului" in Romania prin aceea ca acel concurs este lipsit de obiectivitate. Am inteles acele argumente si totusi, cu tot respectul, imi permit sa afirm ca un top in vederea realzarii caruia sunt asezate alaturi masini din clase total diferite doar pentru ca acestea se incadreaza intr-o marja (inacceptabil de larga de pret) mi se pare ca este cel putin la fel de lipsit de obiectivitate. Este ca si cum ai compara un un cal de rasa de povara cu unul de cu unul de curse doar pentru ca ambii pot sa traga o sareta.
Ultimele comentarii
87 in total