Faptul ca materialele din interior sunt demne modele considerate superioare nu o face sa fie premium. Premium presupune mai mult.
Uite un exemplu concret legat de dotari. Desi Octavia este considerata inferioara Golfului la acelasi nivel de echipare, Octavia ofera standard dotari care in cazul Golfului sunt suplimentare (climatronicul este doar un exemplu)
Episodul asta mi-aduce aminte de o declaratia data de unul dintre cei mai mari campioni de kick-boxing din lume. Dupa ce a facut figuratie intr-un fil al lui Jean Claude Van Damme, unul dintre cei mai mari luptatori de kick-boxing ai tuturor timpurilor, Dennis Alexio (pentru necunoscatori si pentru cel mai tineri e vorba de filmul ala in care Vai de Dame lupta sa-si razbune fratele, intrepretat de Alexio, trimis in scaun cu rotile de un luptator tailandez), a fost intrebat daca ar intra in ring cu balerinul karatist pentru 50 000 de euro. Raspunsul marelui campion a fost magnific, acesta declarand ca belgianul e un tip simpatic, un bun actor, dar ca acea suma ar reprezenta banii cei mai usor castigati din cariera sa.
Chiar isi imagineaza cineva ca o buburuza autonoma ar putea reprezenta un concurent serios, nu pentru Mercedes, dar pentru orice producator consacrat?! Lasand la o parte faptul ca in urmatori 20 de ani masinile electrice nu vor reprezenta o necesitate, planeta asta avand in continuare resurse de petrol, lasand la o parte faptul ca masinile suta la suta autonome sunt un deziderat cu o aplicare si mai indepartata credeti ca marile companii nu au capacitatea sa de dezvolte asemenea masini atunci cand vor considera-o de actualitate?! Sa fim seriosi! Bineanteles ca trotineta "goagle" nu reprezinta un concurent pentru Mercedes! Asta se va intampla atunci cand clientul de Mercedes se va gandi de doua ori daca sa-si cheltuie bani pe un Mercedes sau pe asa ceva. Prin urmare care-i greseala pe care a facut-o domnul Porumb de Iarna?
@Vianu
Nu stiu cat de mult este afectata intelepciunea sefului de la Mercedes cu trecerea timpului. In mod evident ura nejustificata pe care o manifestati fata de orice producator german este! Sunt convins ca daca declaratia ar fi apartinut unui conducator japonez, francez, chinez, fie i-ati fi acordat caracter de axioma , fie, in cel mai rau caz v-ati fi abtinut sa lansati insulte la adresa autorului ei.
Mi se pare foarte bune rezultatele obtine de Renault si de Skoda.
Renault a dovedit ca accentul pus pe emotia clientului poate duce la cresterea vanzarilor. Cred ca aparitia noilor modele Kadjar. Espace dar si lansarea noului Megane care inteleg ca urmeaza vor confirma acest trend ascendent, ceea ce nu poate fi decat un lucru imbucurator.
De asemenea acest clasament confirma toate afirmatiile pe care le-am facut pana acum cu privire la evolutia extrem de frumoasa a brandului Skoda! Masini elegante, sobre, cu un raport calitate pret excelent in ciuda faptului ca dotarile si calitatea sunt demne de segmente superioare. Carcotasii isi pot vedea linistiti de treaba in continuare! VAG are cel mai bine vandut in Europa dar si modelul cu cea mai mare crestere si asta in conditiile in care si Octavia si Golf sunt modele de la a careor aparitii pe piata a trecut ceva timp. Daca mai punem la socoteala si faptul ca pe locul trei in topul masinilor cu cea mai buna crestere se afla Audi, fanatici anti VAG se pot indrepta linistiti catre un tragic seppuku virtual, avand in vedere ca procentul celei mai bine clasate masini din afara grupului VAG se reprezinta aproape 1/4 din cel al masinii VAG situate pe locul trei!
Ar fi de dorit ca toate marcile Europene sa inregistreze cresteri. Si asta pentru ca industria auto de pe Batranul Continent, desi greu incercata de criza, cum mecum a rama in picioare! In Europa statele nu au bagat pompat bani ca sa salveze anumiti producatori asa cum s-a intamplat pe alte continente. Mai mult decat atat, firme Europene au contribuit la salvara altor producatori consacrati. Iata de ce convingerea mea este aceea ca nu degeaba Europa impune standardele acestei industrii!
Ultimele comentarii
87 in total