Ceea ce nu inteleg eu este de ce, in masura in care PSA anuntat cu surle si trambite faptul ca DS va fi un brand de sine stator in cadrul grupului, nu s-a renuntat la dintii de chevron care, desi restilizati, troneaza linistitii pe grila radiatorului. In rest, succes! Istoria si traditia Citroen merita reprezentate la cel mai inalt nivel!
@Suleymam
Da, Vianu are dreptate. Orasele europene au in zonele vechi stradute inguste chiar si pentru un Doker. Tocmai de asta Piagio vinde extrem de bine "minibasculante". Imagineaza-ti in aprozare de 4/4 deschis in centrul unei mari capitale, care trebuie aprovizionat zilnic (asa e acolo) si in care nici macar nu incape toata marfa care ar incapea intr-un Doker. Sau un mic meserias care are totusi nevoie de o masina fara geamuri care sa-i permita sa-si care sculele si materialele. Fii sigur ca daca nu ar exista cerinte acest gen de miniutilitare nu ar exista.
Ultimele comentarii
87 in total