@Suleyman
Ai dreptate. Insa ar mai fi trebuit adaugat faptul ca diferenta dintre cea mai ieftina Fabia 1 si cea mai ieftina Fabia din generatia actuala, poate fi pe deplin justificat de multitudinea de dotari cu care producatorii sunt OBLIGATi de legislatia europeana sa-si echipeze masinile. Daca ma gandesc ca Fabia 1 in prima varianta de echipare avea un singur airbag si nici nu stiu daca avea ABS, iar acum producatorii sunt obligati la 4 aibag-uri si esp, diferenta este cat se poate de justificata.
Chiar interesant... Dupa ce clientii ne-au obisnuit cu copy paste-uri, incep sa emita pretentii. Din punctul meu de vedere acesta nu poate fi decat un plus.
Andi, realitatea istorica nu exclude realizarea unor interese economice. Doar ca aceste interese se pot realiza exclusiv in conditii de incredere deplina intre parteneri. Ori increderea nu se cladeste de pe azi pe maine.
Da-mi doua exemple de investitori germani cu adevarat sonori care au venit in Romania. Fie vorbim de cei care si-au impartit distributia de utilitati si resurse nationale, fie de unii care s-au repezit la contractele banoase cu statul si pe langa acestea au mai ciugulit si cate ceva in domeniul privat.
Cum si de ce iti explici ca prima tara care a recunoscut independenta Croatiei in urma razboiului civil din Yugoslavia, a fost Germania? Daca imi spui ca asta nu are nicio legatura cu Ustase si cu Ante Pavelici, inseamna ca teoria conspiratiei capata valoare de adevar istoric.
@mog si ARM
Nu. Nu putea sa fie in Romania, indiferent de ce infrastructura am fi avut! Nu zic ca nu avem o clasa politica de doi lei, nu zic ca nu suntem de rasul lumii in ceea ce priveste infrastructura.. Insa decizia de a infiinta o asemenea fabrica nu se ia strict economic ci are o mare legatura si cu relatia istorica dintre cele doua state.
Sa nu uitam ca daca atat in primul cat si in cel de-al doilea razboi mondial Ungaria a fost un aliat fidel al Germaniei, cu prilejul acelorasi doua conflagratii in cazul Romaniei s-au inregistrat doua tradari. Sa nu uitam ca in timp ce Romania vindea efectiv sasii din Ardeal pretinzand din partea RFG un pret determinat de pregatirea fiecaruia pentru a i se permite sa plece, Ungaria, isi deschidea granita austriaca pentru a permite nemtilor ajunsi din RDG ajunsi pe teritoriul ei prin Cehoslovacia, sa ajunga in RFG, riscand multe sanctiuni din partea defunctului pact de la Varsovia. Voi chiar credeti ca lucrurile astea se uita? Cum va explicati ca in Ungaria exista si Audi si Mercedes in timp ce in Cehia o alta tara componenta a fostului imperiu Austro-Ungar, prieten istoric al Germaniei, VAG este investitor strategic. Nimic nu este intamplator.
Prin urmare, daca am fi avut acelasi nivel de infrastructura cu cel al ungurilor si investitia nu ar fi fost a unui producator german, s-ar fi putut ca acesta sa aleaga Romania. Insa intre Ungaria si Romania, nemtii nu ne vor alege niciodata pe noi. Ca lucrurile sa fie clare, priviti cum sfideaza Victor Orban UE primind doar sanctiuni verbale pentru conduite pe care, daca le-am vi adoptat noi, era vai de steaua noastra!
Ultimele comentarii
87 in total