Andy, Mog are dreptate ... Perioada in care Opel fabrica masini copiate parca dupa modelele americane, a se vedea celebrele Senator, Rekor, Rekord Olymia, Diplomat, Commodore, etc., a apus. Acum masinile dezvoltate de Opel in Europa sunt vandute sub branduri americane.
Cat despre lamentarile unor intelectuali neantelesi legate de disparitia tragica a unor branduri celebre de peste ocean, despre raurile de lacrimi pe care acestia le varsa din acesta pricina, despre drama pe care ei o traiiesc neputandu-se obisnui cu gandul ca nimic nu-i etern, nu pot sa spun decat ca de fiecare data cand cred ca plangaciosii de serviciu au atins nivelul maxim al penibilului, corul bocitoarelor reancepe vrand parca sa ma contrazica. In fata lor argumentul ca Talbot, Simca, Wanderer, Horsch, Hispano-suiza, Austin, Amilcar etc. etc. au avut aceeasi traditie si la fel de mult stil, dar au disparut si ele, nu conteaza! Nu conteaza faptul ca sub aceasta conducere mult hulita, Opel, un brand la fel de traditional halit de GM in perioada interbelica, isi recapata stralucirea de odinioara! Conteaza doar fixatia care au facut-o pentru o organizatie de supravietuirea careia sunt deranjati.
@Just me
Cu tot respectul, dar, asa cum tie produsele VAG iti inspira greata, mie indivizi de tipul tau, imi inspira mila! Pai ce altceva poate sa-ti inspire unfrustrat care nu mai stie cum sa-si verse naduful acumultat in timp. Nu-ti plac produsele VAG. Chiar nu interseaza pe nimeni asta si nici nu te obliga nimeni sa le cumperi. Dar, ca sa declari ca o anumita masina, indiferent care ar fi producatorul ei, iti provoaca senzatii fizice, presupune ca la tine la mansara se produc lucruri care nu sunt in regula si ca ai acumulat atata energie negativa incat dai pe-afara. Cum naiba poti sa ai o existenta nefericita incat sa manifesti sentimente negative pentru fiare, frate? Te compatimesc sincer gandindu-ma ca ura asa permanenta si inutila datorata unei fixatii absurde te impiedica efectiv sa te bucuri de viata. Si spun asta pentru ca sunt convins ca nu doar masinile din grupul VAG iti provoaca stari de astea traumatizante. Ia-o frate usor, fa sport, iesi la o carciuma cu fata frumoasa si vezi tu ce mai faci dupa aia! Condu-ti masina aia a ta care nu face parte din grupul VAG, razi de aa care sunt mult sub nivelul tau intelectual si au facut bietii de ei gresala sa-si cumpere masina VAG. Relaxeaza-te! Viata-i mult prea scurta ca sa fii traumatizat doar la auzul numelui unui producator auto.
@Lucci&woeld reject
Da, intr-adevar cei de la Automarket sunt mereu zgarciti cand e vorba sa dea detalii despre modul in care functioneaza 4x4. Nu o fac nici cand e vorba de off-roadere cu pretentii asa ca n-ar trebui sa emitem pretentii atunci cand aceste detalii "nesemnificative" privesc un biet SUV coreean.
Masina are 4x4 permanent puterea motorului fiind, in conditii normale, directionata catre puntea fata, puntea spate intervenind doar cand sistemul detecteaza conditii mai grele de drum. De asemenea exista si posibilitatea tractiunii 50-50.
Mi se pare o masina corecta cu conditia sa nu o cumperi cu gandul la valoarea de revanzare! Si nu stiu de ce, in materie de 4x4 cred ca Ssang Yong are o experienta ceva mai vasta decat Hyundai- Kia , dat diind faptul ca, spre deosebire de compatriotii sai nu a facut decat SUV-uri.
Oameni care nituiesc si slefuiesc... meseriasi a caror locuri probabil ca vor fi ocupate de bieti manuitori de roboti....
Pacat ca aceasta istorie prezenta se va transforma in ...istorie!
Ultimele comentarii
87 in total