@C-G-C
Din pacate, tu ramai cu revolta si invectivele, ei cu expansiunea economica. Nici eu nu-i simatizez,recunosc, insa nu pot sa nu admir Ungaria pentru faptul ca, spre exemplu, aceasta companie petroliera MOL apartine statului ungar si nu a fost vanduta pe doi lei unor investitori "strategici". Si, de curiozitate, catre cine vrei sa te reorientezi? Catre rusii de la Gazprom sau Lukoil, catre rusii care se afla in spatele austriecilor de la OMV Petrom, sau catre cazahii, tot fosti sovietici si aia, de la Rompetrol?!
Pe mine ma intereseaza prea putin cine imi vinde benzina, ci cat de bine ii merge masina.
@mmmmmuuuuuuuuuu
O da ... e un non sens... diesel sportiv ... ia de vezi cu ce castiga Audi la Le mans, cu ce motoare se alearga la Dakkar si pe ce masini se dau/ s-au dat la VTM Heinz Gollner si Sorin Ghisoi inainte sa spui enormitati de genul asta!
Ar fi un lucru bun! Nu de alta dar Mini este masina cu cea mai denaturata imagine de la valorile si ideile modelului initial! O masina care sa se apropie de valorile pe care le-a avut in vedere acel grec de geniu care a proiectat primul mini ar insemna un tribut adus masinii fiabile si nepretentioase pe care acesta a dorit sa o ofere oamenilor!
In aceesi ordine de idei... In foaierul TNB este expus un Mini 1.5 D. E adevarat, nu te duci la teatru ca sa te holbezi la masini, dar, recunosc ...nu m-am putut abtine... Intr-adevar dotari decente, piele, clima, navi, fumusica foc, n-am ce zice. Insa pretul modelului expus era de .... tineti-va bine... 35 000 euro !!!. Cred ca Alec Issigonis se rasuceste in mormant...
@Andi
Exista Cross -up.
@Suleyman
Pentru corectitudine, vrei sa ne indici si noua link-ul /numarul revistei in care ai citit despre testul respectiv? Eu sunt un cititor destul de fidel al Auto Bild si marturisesc ca n-am citit nicio stire de acest gen. E posibil sa-mi fi scapat, mai stii? In alta ordine de idei niste romani au plecat cu un Up mofidicat usor (cu suspensii de cross -up, rezervor marit etc) in raliu Mongoliei (un ride de 28 000 de km dintre care mai binde de 50% pe drumuri proaste si foarte proaste si foarte proaste. Daca ceea ce spui tu e adevarat si nu e ceva ce-ai auzit de la un prieten care-a citit, se pot trage doua concluzii: Auto Bild este chiar o revista obiectiva care n-ar probleme in a critica masini nemtesti si romanasii nostrii si-au luat teapa vietii!
@Vlad
Nu-s un fan al motorizarilor 1.2 TSI, dar daca-ti spun ca la job am avut multe TDI -uri de la VAG fabricate dupa 2011 care in prezent se apropie de 100 000 de km (unele chiar au depasit) fara nicio problema ai sa-mi spui fie ca-s fan VAG, fie ca am avut noroc, nu? Sau probabil tu te referi la masinile noi noute, eventual la cele livrate in ianuare 2015 care TOATE s-au stricat la 50 000 de km, rulaj pe care au si apucat sa-l efectueze!
Ultimele comentarii
87 in total