Vad ca aici se observa doar acceleratiile. Dar si pe franare s-au realizat recorduri. Si in plus si aerodinamica este de top (foarte importanta ca sa nu iti iei zborul sau pentru o franare eficienta nu doar pt viteza maxima).
Bravo lor - e greu sa bati si un singur record mondial si cu atat mai greu sa bati multiple recorduri mondiale si pe acceleratie si pe deceleratie.
Din pacate costurile sunt in trend puternic crescator. Iar aceasta si datorita scumpirii f. agresive a materialelor si materiilor prime (vezi scumpiri la otel de 80-100%, la plastic mult peste 100% si la transport din China cu aprox. 270%)
Am vazut niste neconcordante in cifre asa ca am refacut calculele (conform criteriilor anuntate) si SURPRIZA: clasamentul este cu totul altul! Adica notele ponderate cf criteriilor enuntate dau cu totul alte rezultate!!!
Ordinea este cea data de ADAC, nu este modificata automarket. De unde rezulta ca si nemtii vor sa fie platiti pt o publicitate buna...
Daca nu credeti credeti va rog sa bagati singuri cifrele intr-un tabel excel, sa creeati formula si sa verificati ordinea. Nu dureaza decat 5-10 minute si cu ocazia asta va puteti da seama singuri cam cat suntem mintiti in scop publicitar.
Odrinea care mi-a iesit mie:
1 (2.055) Michelin Alpin A4
2 (2.155) Continental ContiWinterContact TS800
3 (2.235) Goodyear UltraGrip 8
4. (2.305) Vredestein Snowtrac 3
5. (2.325) Pirelli Winter 190 Snowcontrol Serie 3
6. (2.35) Semperit Master-Grip
7. (2.38) Marshal I´ZEN MW 15
8. (2.39) Sava Eskimo S3+
9. (2.475) Barum Polaris 3
10. (2.485) Dunlop SP Winterresponse
11. (2.545) Hankook Winter i*cept RS W442
12. (2.56) Firestone Winterhawk 2 EVO
13. (2.865) GTRadial ChampiroWinterPro
14. (3.375) Effiplus Epluto I
15. (3,57) Premiorri ViaMaggiore
Inca o data - greseala nu este a AutoMarket, dar ei trebuiau sa verifice aceste date si sa semnaleze incoerentele nu sa le ia pe nemestecate.
Ultimele comentarii
3 in total