@kirotractor ...
te rog nu lauda hongda ca ar avea transmisii bune !!!
induci lumea in horoare !
tot timpul au avut probleme cu cv-aut !!!
in special la modelele grele, gen odyssey, pilot, chiar si accord v6 ...
alea manuale sunt f faine la condus si nu-s cu baiuri ...
acu de vreo 3-4 ai, au inceput si ei cu cvt-uri si au dat-o si cu alea-n bara ! nu stiu ce au mai dres la ele intre timp dar io tot nu am incredere in ele !!!
si tot asa au inceput si ei cu motoare turbo si ei "cei mai meseriasi" au avut si inca mai au probleme la motoarele de 1,5 L ...
hondele de acu 20 de ani erau mai simple si mai fiabile, astea de acuma ... vai de mama lor !
oricum, erau motoare care "cinau" cu ulei, in special cele in 4 cil de 1,7 L, 2,2L, 2,3L si 2,4L ...
personal am avut un accord facut in 1999 cu motorul de 2,3L si nu a fost prea problematica, dar la 4.000 km bea cam 0,5 L ulei ...
la rece motorul ala suna ca un diesel !!! vai de el ! dupa ce se incalzea suna f fain ...
la generatia aia, erau probleme la cutiile de vit automatice pe masinile cu motoare in 6 cilindrii; a mea fu manuala, pe aia am inceput eu sa invat a conduce efectiv ...
Doamne cit am mai voroghit sungur in trafic !!!
mai ales la pornirile in rampa, cind ala din spatele meu venea la 50 cm de "prunicica" noastra si nu avea habar ca e manuala si nici un incepator la volan !!!
buba la toate asiaticele e reglajul cursei pedalei de ambreiaj care e fff scurta raportat la europene si riscul sa se opreasca motorul e amplificat !
drumuri bune tuturor !
desi nu-s "propritar" de astra, am condus din 2008 incoace (cind veneam acasa in concedii, in 2008, 2010, 2014, 2016, 2017, 2018, 2020) un astra din 2001, turbo-diesel de 1.7L, vreo 88 cp cu clima, cu geamuri electrice la portierele din fata ... si alte citeva briz-briz-uri utile ...
mi-a placut ca nu ia mult carburant; am fost din sibiu peste munte pe transfagarasan si m-am intors pe valea oltului, 2 adulti + 2 copii si am iesit cu 4,5 L/100 km ... e drept ca nu am mers io sa fac pe "schumi" ca ar fi vomat copilele, dar mi s-a parut f. economica masina;
in oras, gen cluj, tg-mures, mi-a luat 5,5 L/100 km ...
da impresia unei masini mult mai grele decit e in realitate ...
singura chestie ce nu-mi place e scaunul soferului !!! ma doare mijlocul de la el !!!
dupa un drum de 2 ore e nasolie treaba !!! tot timpul iau cu mine o paturica pe care o pliez si o pun la imbinarea dintre sezut si spatar ... asa scap de necaz !
senzatia aia nasoala - dar poate nu chiar asa ca la astra - am avut-o si la golf-ul 4 care l-am avut eu aci peste "baltoasca" ... sa pare ca alea erau standardele nemtilor din anii 2000 la proiectarea scaunelor.
chiar si pe amicul @inexorabil am reusit de l-am bagat in astra fara sa-l fortez/indes, ca fiind al cincelea pasager desi el e unu' d'ala "mic", de vreo 1,95 m, si s-a declarat chiar placut surprins de faptul ca a putut sta confortabil pe bancheta din spate !!! i-a placut si lui "pitica" si desi i-am sugerat sa-si ia una, el a preferat insignia ... nu ca ar fi o alegere rea !
in rest, desi am inteles de pe la unii ca in RO opel ca marca e considerata muuult sub vw, nu mi s-a parut o masina cu multe probleme ...
eu am vazut ca gm a importat si pe aci astra si le-a vindut sub numele de saturn astra, aci, presa le-a calificat cam slabute la capitolul fiabilitate; oricum, saturn e terminat de ani buni ...
mai gasim astre pe drumurile "patriei" in stare destul de faina; nu stiu cum e cu piesele de schimb;
aci/acum chiar nu e cazul de a avea un astra, dar in RO/EU, e alta poveste ...
drumuri bune !
desi nu-s "propritar" de astra, am condus din 2008 incoace (cind veneam acasa in concedii, in 2008, 2010, 2014, 2016, 2017, 2018, 2020) un astra din 2001, turbo-diesel de 1.7L, vreo 88 cp cu clima, cu geamuri electrice la portierele din fata ... si alte citeva briz-briz-uri utile ...
mi-a placut ca nu ia mult carburant; am fost din sibiu peste munte pe transfagarasan si m-am intors pe valea oltului, 2 adulti + 2 copii si am iesit cu 4,5 L/100 km ... e drept ca nu am mers io sa fac pe "schumi" ca ar fi vomat copilele, dar mi s-a parut f. economica masina;
in oras, gen cluj, tg-mures, mi-a luat 5,5 L/100 km ...
da impresia unei masini mult mai grele decit e in realitate ...
singura chestie ce nu-mi place e scaunul soferului !!! ma doare mijlocul de la el !!!
dupa un drum de 2 ore e nasolie treaba !!! tot timpul iau cu mine o paturica pe care o pliez si o pun la imbinarea dintre sezut si spatar ... asa scap de necaz !
senzatia aia nasoala - dar poate nu chiar asa ca la astra - am avut-o si la golf-ul 4 care l-am avut eu aci peste "baltoasca" ... sa pare ca alea erau standardele nemtilor din anii 2000 la proiectarea scaunelor.
in rest, desi am inteles de pe la unii ca in RO opel ca marca e considerata muuult sub vw, nu mi s-a parut o masina cu multe probleme ...
eu am vazut ca gm a importat si pe aci astra si le-a vindut sub numele de saturn astra, aci, presa le-a calificat cam slabute la capitolul fiabilitate; oricum, saturn e terminat de ani buni ... mai gasim astre pe drumurile "patriei" in stare destul de faina; nu stiu cum e cu piesele de schimb; aci chiar nu e cazul de a avea un astra, dar in RO/EU, e alta poveste ...
drumuri bune !
mai @inexorabile mai !
pai io as zice altfel despre "triada nipona" ...
i-as asemana cu cei 3 muschetari, care fura 4 ...
au ai uitat mataluta puisor de Suzuki ? hm ?
acu el s-a retras de pe piata nord-amerikna dar in alte parti se vinde ...
si totusi are niste capacitati serioase pe off-road.
atit ca e mai miculutz decit cei la care te refereai tu.
drumuri bune !
tata, Dumnezeu sa il ierte, avea o vorba pt treburi de genul asta ... cind o faceam lata rau:
"no ma copile, apai ai dat o palma la un c ...at !"
cam asta o facut acuma Mitsu' !!!
o fi avut ei motivele lor, sunt convins, dar cu ce vi in loc ?
cu niste ciudatenii desenate de niste debili sau copii de 6 ani ?
io asa masini urite ca astea ale lor din ultimii 5 ani parca imi aduc aminte ca le faceau coreenii in urma cu vreo 20 de ani !!!
eram inca in tara, si
un fotbalist la vremea aia,
ca la Rapid juca,
si Dulca se numea,
m-a luat la o plimbaceala ...
avea un Pajero Sport, cu motor de 3.000 cmc benzina parca ...
ba fratilor ba, cind i-o dat o talpana, pfff ...
ia ginditi-va ca era in anii 90, cind grosul parcului auto din Ro era Dacia 1310 !!!
ce mai ... in Pajero te credeai in lux si performantele dinamice erau "in tavan" raportat la D1300 !!!
ulterior, dupa ceva vremuri, ajung pe continentul Nord-American si ... surpriza !!!
aci Mitsubishi nu intrase !!!
au venit ulterior, prin usa din spate a lui nissan ... acuma sunt stabiliti aci, dar ... personal nu as fi luat de la ei decit Pajero si Lancer, desi avusesem o ocazie sa ma fac cu un Galant ... oricum, Pajero aci nu era adus, era un alt model Montero adus aci cu un V6 de 3.800 cmc dar cam uritel si ala fata de ce impresie imi facuse mie Pajero lui Dulca ...
oricum, fata de liderii jnapanilor, Toyota si Honda, Mitsu, e in urma cu multe: in special la aspectul interior unde pe linga ca e urit desenat, se folosesc materiale slabute, nasoale la aspect/atingere care scirtiie, etc. ... consum mai ridicat decit concurenta indicata, fiabilitatea mult mai jos ...
ce se le mai faci ?
totusi, Pajero era un model mai rasarit, isi facea treaba binisor !
parerea mea ...
mai bine ii lasau cei de la nissan sa dispara ca marca ...
cu ce au acu in portofoliu, slabe sanse de supravietuire !
drumuri bune !
Ultimele comentarii
342 in total