o alta magarie de proportii la vw ... in cazul in care se va implini !
generatia trecuta a fost un fiasco. un mare stab de pe la vw-usa a fost dat afara pt ceva declaratie care spunea ca proiectul phaeton a fost din start un fiasco in america de nord ...
cred ca unu' care are de dat o "bagatela" de 100.000 $ pe-o masina, apoi prefera un A8 ... ca sa ne uitam doar in curtea lor, a grupului !
pe mine nu m-a impresionat ... nu zic ca nu era fain si bine facut dar nu avea acel ceva ca sa atraga clientii. vw nu e perceput ca si audi ... ar trebui sa fie cumintei ... sa ia ex de la volvo care nu face un concurent direct pt s-class, a8 sau 7 de la bmw ... si pt aia masinile si le vind ... cum zicea si @mntsn ... golf-ul e masina lor simbol si as adauga passat-ul ...
in fine ... treaba lor ! doar sa dezvolti un model de gen e o cheltuiala mare de tot ... deocamdata isi permit. personal as cheltui banii aia pt imbunatatirea calitatii produselor existente in portofoliu si care au succes pt a se intari pozitia lor pe piata, ca nemultumiti sint destui ... cel putin pe meleagurile astea !
drumuri bune s-aveti !
o alta magarie de proportii la vw ... in cazul in care se va implini !
generatia trecuta a fost un fiasco. un mare stab de pe la vw-usa a fost dat afara pt ceva declaratie care spunea ca proiectul phaeton a fost din start un fiasco in america de nord ...
cred ca unu' care are de dat o "bagatela" de 100.000 $ pe-o masina, apoi prefera un A8 ... ca sa ne uitam doar in curtea lor, a grupului !
pe mine nu m-a impresionat ... nu zic ca nu era fain si bine facut dar nu avea acel ceva ca sa atraga clientii. vw nu e perceput ca si audi ... ar trebui sa fie cumintei ... sa ia ex de la volvo care nu face un concurent direct pt s-class, a8 sau 7 de la bmw ... si pt aia masinile si le vind ... cum zicea si @mntsn ... golf-ul e masina lor simbol si as adauga passat-ul ...
in fine ... treaba lor ! doar sa dezvolti un model de gen e o cheltuiala mare de tot ... deocamdata isi permit. personal as cheltui banii aia pt imbunatatirea calitatii produselor existente in portofoliu si care au succes pt a se intari pozitia lor pe piata, ca nemultumiti sint destui ... cel putin pe meleagurile astea !
drumuri bune s-aveti !
"" Modelul utilitar de la Mini este gândit pentru întreprinzătorii cu afaceri premium, care au nevoie de un automobil utilitar cu stil. ""
fraza asta de mai sus chiar ca e "tare" ... ma intreb ce-o fi alea afaceri premium ?!? ca sincer sa fiu nu vad eu jidani suiti in masini de genul asta si sa care cu ele bijuterii ... asa numa ca sa iasa in evidenta ... aia isi cumpara minivan-uri, sa poata baga in ele ciurda de copchii ... cit despre stilul lor ... sint total lipsiti de asa ceva, ori poate doar dezinteresati ... in orice caz ala care a creea fraza de mai sus e ... ciudat rau, ca sa nu spun altfel ...
@andrei ... @misha se refera la toti americanii ... sa incerc sa te lamuresc ... sint practici si nu au fite in cap cum au europenii; dar aia de care zici tu, chiar au nevoie de masinile alea ca sint obezi si au nevoie de masini cu usi mari si scaune late ca sa nu mai spun ca si suspensiile alea trebuie sa fie suficient de bine calibrate sa ii tina cum trebuie.
drumuri bune s-aveti !
@autor ... frumos articol ...
personal ... imi plac produsele nissan pt. ca sint mult mai cinase decit suratele de la honda/toyota, dar asta, 350/370 e ceva special. are un sunet super fain, inconfundabil ... cred ca a fost conceput special pt piata nord-americana fiind dotat cu motor aspirat de dimensiuni mai generoase. faptul ca vor sa-l vinda si in europa ... e altceva, banuiesc ca vor sa nu cheltuie in plus cu introducerea altor motorizari ...
si asa ca chestie generala ... nissan are suspensii mult mai dure decit concurenta, pe orice model dorim sa comparam ... nu stiu de ce le proiecteaza asa. uneori e chiar deranjant, mai ales de intri pe drumuri rele ... parca ai fi in caruta ! directia e precisa, tinuta de drum buna chiar si pe vint puternic ....
drumuri bune s-aveti !
@LauCalin ... sa-ti raspund la intrebarea : "de unde are Fiat atatia bani pentru investitii?" ...
pai culmea ironiei ... tot de la americani !!!!!
au un pachet majoritar ... asta inseamna ca si beneficiile se impart in fc. de procentajul detinut ... asa ca ... e simplu ... ii cumpara pe americani cu banii lor, ai americanilor !!!!!
v-am mai spus pe-aci ca nu au cheltuit mult cu introducerea fiat pe piata nord americana. si-au pus "pititcaniile" in salile chrysler-group si dupa ce au inceput sa vinda, au inceput sa construiasca ceva separat ...
nu stiu citi m-au crezut, dar va spun, am vazut cum au intrat in canada si fiat si inaintea lor mitsubishi ... la fel au procedat ambele marci ...
eu personal nu pot intelege cum va merge aceasta alianta. sint marci care dpdv al fiabilitatii sint slabe. mai nou lumea cauta sa nu cheltuie inutil cu masina ... deci nici unii nici altii nu pot lua mare scofala de la aliat ! unde mai pui ca modelele propuse de fiecare parte a grupului se adreseaza unei piete anume: americana si europeana, care-s total diferite ! nu vei putea convinge prea usor un european (oricit de mult si-ar dori el !) sa iti ia un chrysler 300 cu V6 sau V8 pe benzina sau un american obisnuit cu chrysler-u' sa ia un fiat 500 !!!!! europeanu isi doreste chrysler, dar legislatia si pretul carburantului nu-i "permit" aceasta extravaganta ! americanului ii e pur si simplu frica sa se bage-ntr-o "conserva" gen 500 ! se gindeste la un impact ... deci are alte motive ... asta e ... ca sa aiba oarecare succes, trebuie sa ia ex. vw, ford, gm si sa creeze modele de compromis intre piete ... sa nu fie prea mari, dar nici prea mici ... in fine ... italienii au niste planuri ascunse. nu se pot sti. e clar ca isi asigura piinea ... dar nici chrysler si nici fiat nu-s asa mari ca sa se poata lua "la trinta" cu cei mentionati mai sus de colegi ...
tin minte ca eram student in cluj si era cam la 1 an dupa fuziunea chrysler-mercedes si au adus la standul mercedes un model chrysler 300M (http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_300M)... sint curios citi ma vor crede ca toata lumea se inghesuia s-o vada pe americana .... dar discutiile erau legate de marimea motorului si a carburantului !!! si ca cele 3 "nemtesti" erau in umbra, chiar daca erau mult peste chrysler la capitoul eleganta, rafinament, calitatea materialelor ... cite chrysler sint in europa ? nesemnificativ, la fel si cu modelele fiat in america de nord ...
in fine, personal sper ca americanii sa iasa din mina italienilor ... dar ma indoiesc ca asta va fi prea curind. timpul ne va arata ...
drumuri bune tuturor !
Ultimele comentarii
342 in total