viitorul touareg e deja proiectat ... oricum dimensiunile sint stabilite ...
pe asta-l vad ca fiind o copie a lui jeep grand cheeroke ...
diferente vor fi in posibilitatile "off-road" si motorizari ... banuiesc ca preturile vor fi comparabile ...
altfel ... o sa faca probleme " varului Q7 " ... de va fi ceva mai ieftin ...
dar sa avem rabdare pina la aflarea informatiilor oficiale ...
drumuri bune s-aveti !
@cel-far-de-nume ...
e drept ce zici ... dar vezi ... nu toata lumea-si permite cite-o masina in fc. de o cerinta anume cum e excentricitatea/uniciatea/raritatea pe piata ... intr-un material american juke era catalogat ca fiind o masina urita !
asa ca un cumparator face o "lista" de prioritati dupa care pe fiecare o pune intr-o ordine ... si ce i se pare mai important aia cauta ...
mult mai putini isi pun ca principal scop "excentricitatea" cum e si in cazul vw beetle ... ma refer la nr total de detinatori de automobile raportat la cel al unor modele hai sa le zic mai ciudate ... ca vezi, chiar in ex dat de tine ... cine are bani si tine musai sa-si ia o decapotabila ... o ia chiar de locuieste intr-un loc unde ploua de 5 ori pe zi ... numa' sa faca ciuda cuiva !!!
posibilitati de personalizare ... sint iar cite vrei cam pt orice model ... nu-i chiar musai sa cumperi o masina altfel ...
personal m-am uitat la raportul calitate-pret, fiabilitate, garantie, aspectul practic si apoi alte criterii ... dar fiecare e liber sa aleaga ce doreste ... marketing-ul companiilor auto ... mai si greseste citeodata ... in cazul juke ... deocamdata treaba merge prin europa ... in alte parti ... nu stiu ... dar daca ne uitam la cele prezentate de automarket ... toate-s niste derivate din ceva mai marisor ... au un aspect contemporan ...
juke - pe cind l-am vazut prima data pe sosea nu mi-a prea placut, iar in sala concesionarului ... brrrrrr interiorul nu e pe gustul meu !!! mai fain mi se pare 2008-ul !
dar gusturile nu se prea discuta ... drumuri bune sa ai !
@AM ... in datele tehnice, poate ar fi bine sa introduceti si valoarea garzii la sol ... ne-ar putea ajuta sa gasim mai repede datele aceastea si sa le comparam, mai ales cind e vorba de autoturisme dintr-astea cu o garda la sol mai ridicata ... multumesc !
@LauCalin & io82 ...
no ma "ficiori" ca-mi place de voi !!!
nu vezi des pe-aci doi oameni sa fie cu opinii oarecum diferite si sa si le expuna CIVILIZAT !!!!! Bravo !!!!!
pe @io82 il invit sa-si faca un cont pe-aci ... ca e nevoie de oameni cu bun simt !!! si sa "intre pe la noi" cit mai des cu pareri si opinii prezentate civilizat, ca si acum !
cit despre modelul de mai sus ... ca dimensiuni e in gama ... motorul e economic, dar e clar ca nu e pt. "sportivi" in schimb e suficient pt o familie normala ... adica eu vad masina asta ca se adreseaza familistilor care nu o vor pune la hamaleala pe coclaluri ci o vor utiliza preponderent in oras, fiind multumiti cu o garda la sol mai ridicata ceea ce le aduce avantajele unei vizibilitati mai bune si a posibilitatii de deplasare prin zapada mai lipsita de grija impotmolirii ...
totul e relativ, asa ca eu doresc succes acestui model.
iar juke de la nissan ... nu stiu de ce e considerat a fi cel-mai-cel ... macar ca-mi plac in general produsele nissan ! eu l-as clasifica mai degraba ca fiind o masina mai excentrica. e destul de mititel (in special interiorul) si are si un portbagaj mult prea miculut (207L fata de 360L pt peugeot 2008) ... pt. nevoile unei familii ...
eu cam privesc masinile dpdv practic, al unui familist cu 2 copii !!! deci nu ma luati la rost, va rog !
apoi nu uitati de motorizarea de 1.6L de pe juke ... masina asta a fost adusa in america de nord inainte de lansarea europeana ... aci "motorasul" de 1..600 cmc e "mic" ... fata de mentalitatea si legile europene !
sint de acord cu @LauCalin cind zice ca e un soi de "wagon" cu garda la sol ceva mai ridicata ... de aci - dupa mine - rezulta si "ne-obligativitatea" oferirii unei tractiuni 4X4 ... si ii inteleg pe producatori ca nu o ofera, statisticile o spun ...
probabil alta ar fi fost situatia daca masina ar fi venit standard cu "propulsie" / tractiune spate ... atunci intr-adevar s-ar fi schimbat multe din datele problematicii. personal as da un supliment de1.500-3.000E pt o masina cu tractiune integrala, DOAR DACA nu e oferita cu traciune fata standard !!! altfel as schimba modelul/marca ...
in fine ... doresc tuturor durmuri bune !
una peste alta, "ficiorii" aia ce au concurat, au pus osul si au facut pregatire .... mai mult sau mai serios, dar sint sigur ca in cariera lor acest tip de competitii le pot aduce avantaje. am auzit si in alte tari de acest tip de concursuri ... asa ca ... bravo lor ! tuturor concurentilor !
cit despre ce se intimpla pe la reprezentante ... am auzit in canada ca toyota si honda sau chiar nissan ofera tot soiul de "servicii" de intretinere care nu-s totdeauna necesare sau de gasit in documentatia tehnica a modelelor respective. nu ca nu ar fi utile macar din vreme in vreme, dar citeodata exista un zel exacerbat la unii angajati ce vor sa "iasa in fata" cu "realizari" in cadrul firmei, uitind ca astfel isi pot indeparta sau chiar pierde clientii ...
in fine .... chestiunea e discutabila oriunde in lume nu doar in Romania ...
drumuri bune s-aveti !
Ultimele comentarii
342 in total