succes mb!
fain model, ce nu-mi convine la el e spatiul restrins de la bancheta din spate ... ar trebui cumva marit ca nici pt copii nu e suficient, daramite pt. adulti !!! ...
altfel masina faina int./ext., cel putin dpmdv ...
drumuri bune tuturor !
@adrian ...
ai scris "Cu totii stim ca masinile americane cu motor mare (indiferent de an) sunt insetate rau"
ai mai jos consumurile ... de la sursa ...
http://www.gm.ca/gm/english/vehicles/chevrolet/camaro/compare-options-and-specifications-01#ui-accordion-header
mie nu mi se par a fi chiar asa de insetate ... ia pune 3 motoare de 2000 cmc la treaba si vei vedea cit vor consuma ! in mod sigur mai mult decit asta de 6.200 cmc ... !!! vorbim de consumul motorului, nu de ce ai fi putut face cu motorul asta ... e un "american muscle car" totusi ...
de vrei, iti pot spune din proprie experienta cum e ( poti vedea comentariul meu la http://www.automarket.ro/stiri/fabrica-saab-a-fost-redeschisa-de-noul-proprietar-al-marcii-52456.html ) ca sa nu repet ... iar @alpine77 o poate face si mai bine intr-o foarte buna cunostinta de cauza !!!
o mica specificare: consumurile sint stabilite de maniera diferita decit in europa ... diferenta dintre consumurile astea si ce poti obtine tu e mult mai mica decit in europa ...
drumuri bune tuturor !
@AM ... "Nu înţeleg povestea de dragoste dintre constructorii japonezi și acest tip de transmisie."
nu v-as putea spune daca pretul de fabricatie e mai mic ori nu decit al unei clasice dar din ce-am citit, se pare ca e folosita in primul rind pt a reduce consumul autoturismului. chiar cu riscul penalizarii performantelor si a senzatiilor oferite de una clasica sau cu dublu ambreiaj !!!
ca ex. va spun ca ford a inceput sa arunce pe piata nord-americana prima data tipul asta de transmisii, dar s-au reintors la cele clasice dupa citiva ani.
acum pe aceeasi piata mitsubishi si nissan propun tipul asta de transmisii cam pe tot ce au. de anul asta si subaru a venit cu cvt-uri !!!
ce mi se pare si mie ciudat e faptul ca nissan a avut dupa lansare destul de multe probleme cu ele si totusi nu au renuntat la ele. au marit in schimb garantia cvt-urilor pina pe la 200.000 km ca s-a cam speriat lumea de ele ....
cele de mitsubishi se pare ca-s mai fiabile si chiar cu un consum mai bun !
drumuri bune tuturor !
salut baieti ... sint cum sint americanii ...
dar sa stiti ca nu-s chiar de lepadat ... masinile lor sint construite pt confort ... si aci se are in vedere suspensie, directie, spatiu interior, motorizari, cutii viteze, etc.
cele europene ofera un compromis foatre bun intre confort si sportivitate.
poate ca multe din cele expuse sint adevarate insa cu una nu prea's de acord: consumul/eficienta motoarelor ...
asa cum sint ele, aspirate ori supra-alimentate, turbo ori ba, e clar ca sint eficiente !!!
problema lor, a americanilor, e ca pe o masina pe care era suficient un motor de 2.000 -2.400 cmc ei puneau unul de 3.300 - 3.500 cmc sau chiar mai mare !!! si asa consumatorul european s-a speriat ca masina americana consuma mult !
pai cum sa nu consume ? ai un "tanculetz" de 2 tone cu un motor V6 sau V8 ... pai nu e normal sa traga gaz ?
si un motoras mic in 4 cilindrii daca e solicitat consuma cit un V6 !!!
personal am avut un motor de 3.300 cmc (160cp) si consuma in oras 14L% iar pe autostrada, la viteza constanta pe cruise-control, lua sub 8, cea mai buna valoare a fost de 7.5L% obtinuta pe un drum de 550 km de autostrada (la 120 km/h, erau 2.100 rpm, cutie de vit. automatica cu 4 vit. !) ...
asa ca, dupa parerea mea, e o diferenta in a spune ca un motor nu e eficient si a spune asa la modul general ca o masina consuma mult ... trebuie facuta o diferenta ...
cit depre puterile motoarelor ... nu ii acuzati doar pe ei ... priviti la diferenta de cilindree de la bmw si mercedes ... veti vedea ca mercedes ofera gamele de puteri pe motare mai mari decit cele de la concurenta ... specialistii stiu mai bine de ce.
nu are rost sa ne batem noi capul cu asta ...
pt saab ... le doresc succes ... le inteleg miscarea, au nevoie de lichiditati, de nu vind nu intra banii ... probabil ca vor intra pe piata cu ceva mai vechi, ce nu necesita mari investitii si apoi vor veni cu nouati ... sper sa se indrepte si spre alte piete nu doar spre cele traditionale ca sa vinda cit mai mult ... depinde mult si de preturile cerute, de vor fi ca inainte de colaps, nu le va fi usor ... altfel ... se vor da definitv la fund ...
Ultimele comentarii
342 in total