"sint curios la ce viteze ati rulat pe autostrazi si turatia aferenta vitezelor respective (eventual daca ati avut valori ale consumului la regimurile de lucru respective)" (http://www.automarket.ro/test-drive/volvo-v40-episodul-3-prin-alpii-austrieci-52150.html)
singura chestie ce ma duce cu gindul la ce v-am cerut a fost poza unde se vede ca aveti 97km/h si ~1.700 rpm ...
pt cei ce-s mai neclari cu consumurile oferite de constructori ... m-am uitat la consumul dat de volvo in ro si in canada la motorul de 3.000 cmc benzina si sint diferente mari ... ro (oras:14.5% / autostr.7.3%) canada (oras:11.7% / autostr. 8.0 %) deci cei 3.8 % promisi in europa sint cam ... 5 ... oricum la cit de grea e masina ... mi se pare ok ...
drumuri bune tuturor !
astea-s masini cu care poti merge din mexic pina pe cercul polar de nord si nu ai nevoie de motel/hotel ci de bani de carburant si haleala ... !!!!! robuste si utile pt tot soiul de utilizari ...
nu uitati ca-s proiectate pt america de nord ...
nu incercati sa le extrapolati la europa; daca nu ati condus in america asa ceva va va fi greu ...
pt mine ar fi interesant sa le conduc pe rutele sinuoase si desfundate din satele romaniei cit si pe sosele ... sa le vad cum "respira" si cum isi fac treaba fara sa "asude" cum o fac anumite motorase de pe-acolo.
problema care o vad la ele e ca, de multe ori, proprietarii devin obraznici si incorecti in trafic si nu mai respecta restul participantilor; ei stiu ca-s "mari" si se baga peste tot cu sau fara semnalizare ori sa cedeze prioritatea celor carora le apartine ...
ca paranteza imi aduc aminte de prima mea iesire cu un amic cu al meu intrepid si la un moment dat a trebuit sa intru pe-o autostrada (si eu inca nu eram obisnuit cu autostrazile nord-americane) si amicul imi zice : "baga-te ! nu-ti fie frica ! esti mare ! o sa-ti faca loc !" eu la ora aceea eram cu o experienta de condus aproape de zero ...
intr-un comentariu anterior, la o alta tema, spuneam ca am vazut la lucru "bestiile" astea ... va spuneam ca ar fi fain sa le auziti cum "urla" V8-urile cind au dupa ele agatate rulote sau remorci de pina in 4.7 tone !!! si cind esti in spatele lor pe sosea nu prea esti incomodat, pt. ca-s capabile sa "fuga" cu marfa si sa treaca de 120 km/h ... ori sa urci pante de 6-15% inclinatie si lungi de 5-7-15 km sau mai mult !!!
ei bine pt asa ceva-s facute nu pt. plimbatul in oras ...
dar sint familii care-s numeroase si au si bani destui si cumpara asa ceva in loc sa se orienteze spre micorbuse (minivan-uri) care ofera un consum de carburant mult mai bun. ei au si alte criterii in vedere cind iau decizia sa cumpere asa ceva ...
am citit stirea asta si in canada, unde modelele prezentate mai sus vor fi vindute la preturi de la 54.000 - 74.000 $can ... !!! nu-i o bagatela !
si nu uitati nici un alt aspect : profitabilitatea !!! marja de profit la o masina dintr-asta e "astronomica" raportat la modelele mai "cuminti si normale" ... cititsem in urma cu ceva vreme cum chrysler incasa pt un motor V8 de 5.7 Lhemi de pe un 300C cu 5.000 $ mai mult decit la un model cu motor de baza de un V6 de 3.5L, asta fara a pune in socoteala si un supliment pt transmisie, si alte optionale disponibile doar pe varianta cu motor V8 !!!!
drumuri bune s-aveti !
mercedes nu a mers in RO pt ca "tovareshii" aveau prea multe capuse prin ARO si ei gindeau atunci ca niste idioti: cum ca oricum marfa se vinde si ne-o iau clientii "de-acasa" ...
vazusem in urma cu ceva ani un reportaj pe tema asta ... la ARO au mers pe linga mercedes si kia si toyota si tot nu au vrut sa faca ceva cu masina aia ...
existau la vremea respectiva in RO 30 de reprezentante ARO si din ele, 20 !!!!! erau situate in Cimpulung !!!!!
mare pacat ca s-a prapadit ...
Ultimele comentarii
342 in total