urit-urit-urit .... interior (chiar daca aci nu e prezentat, le-am vazut pe viu la un salon auto) si exterior ...
CVT ... fara nr de trepte (e un lant ce urca si coboara pe niste conuri in locul clasicelor roti dintate) ...
mitsubishi a facut o jmecherie de programare a computerului cutiei ce imita secventa de schimbare de treapta ca sa fie mai placute publicului ... unde mai pui ca au si montat schimbatoare la volan ! hilar/comic dar si trist ...
altfel CVT sint anoste si pt. ca sint programate sa faca economie de carburant penalizeaza drastic placerea de a conduce o astfel de masina.
unde mai pui ca cel putin nissan si ford au avut multe probleme cu ele ... ford a si renuntat ... nissan inca se incapatineaza sa le tina ... pt divizia de lux, infiniti, au mentinut cutiile automatice clasice cu un nr de vit. definit ...
subaru abia de vreun an au inceput sa iasa pe piata cu cvt-uri ... inca nu e verificata fiabilitatea lor. sa vedem cit se vor incapatina si ei sa le mentina pe piata ...
drumuri bune s-aveti ! da' mai bine va alegeti alte marci decit subaru ...
in principiu sint cam de acord cu ce zice @zarnesteanu ... dar ...
sint curios cum merg sistemele astea pe drum alunecos ! daca e gheata sau zapada ... soferul incearca sa puna o frina de motor suplimentar, dar daca intra in functiune un sistem dintr-asta se duce masina ca o sanie ... apoi ma gindesc si la senzorii aia pe unde or fi pusi ... de mergi cu masina pe zapada topita(zloata/ciorofleaca ori cum ii ziceti), te stropesc masinile din fata, pot oare sa fie afectati sau nu de miile de particule de sare amestecate cu zapada si altele ? ei au facut testul pe drum uscat, vreme buna, as zice conditii ideale, dar in unele zone mai sint si alte anotimpuri, nu doar vara eterna ...
in urma cu citiva ani am vazut o emisiune unde realizatorii incercau un sistem nou de la ford ce promitea ca va ajuta soferul sa tina masina pe traiectorie in caz de derapaj pe zapada/gheata ... au derapat si cu ala, poate nu asa de mult ca si fara el, dar concluzia lor mi se pare aci de actualitate : "CONDUCETI PRUDENT !!!" nici un sistem dintr-asta nu e perfect, el elimina o parte din problema, dar nu elimina problema complet !
@inexorabil, si nu numai ...
subaru a avut si la SOT o prezentare bunicica ... in sua se vinde binisor. desi sint cunoscute problemele lor cu motoarele boxer de 2.5 L ... unde citesti de marca asta se zice ca e buna ... cu exceptia motorului ! pai cum vine asta eu nu mai pricep ...
drumuri bune tuturor !
e cam trasa de par asta ... nu au airbag si abs !!! ... pai ce mare scofala o mai fi si aia !!!!!...
de spuneau ca structura masinii nu mai tine pasul mai intelegeam, ca atunci la impact se proiectau/testau intr-un fel total diferit fata de modalitatile actuale cind sint controlate zonele de deformare ... dar sa se lege tocmai de airbag si abs ...
in fine ... o masina exotica si emblematica pt vw ...
cred ca de-ar fi pus-o putin la zi ar fi avut ca si "broscuta" destui clienti ...
drumuri bune s-aveti !
m-am uitat la test ... cam scurtutz dar concludent ...
mie-mi place noua filozifie a cadilac ... in trecutul nu prea indepartat erau masini de babalici ...
acum si babalicii o s-o cumpere pe linga cei tineri !!!
de ce ? pai sentimentul de siguranta avut inainte, dat de dimensiunile generoase ale limuzinelor, e suplimentat acum de cel al rezervei de putere si al manevrabilitatii foarte bune !!!!!
si puteti sa ma credeti ca-s foarte multi care nu se pricep prea bine la condus, dar stiind ca au o masina puternica (sportiva chiar), manevrabila, spatioasa, cu un aspect elegant, vor alege aceasta marca/model. soferilor slabi si nepriceputi, cind le e frica, accelereaza !!! si acum au de unde trage !!!
asa ca - gindesc eu - vor avea vinzari bune ...
unde mai pui si "placa" fiabilitatii !!! cum cele 3 mari europene au mari probleme ... americanii se vor intoarce spre produsele domestice.
in europa ... n-ar fi rau sa intre;cred ca sint multi ce le-ar cumpara si de dragul "exclusivitatii" nu numai al calitatilor masinii ...
succes cadillac !
drumuri bune tuturor !
vw anuntase in urma cu vreo 2-3 ani ca vor renunta la cutiile de vit. automatice clasice in favoarea celor cu dublu ambreiaj DSG ... acum pe piata nord-americana nu mai gasesti la masinile noi decit cutii automatice DSG ... cele manuale sint mentinute, dar au spus ei ca DSG-urile prezinta prea multe avantaje si nu mai merita sa investeasca in perfectionarea celor automate-clasice ...
cred ca asa va fi si in cazul motoarelor turbo ... mai ales ca acum trebuie sa se incadreze in normele tot mai stricte de poluare !
drumuri bune tuturor !
Ultimele comentarii
342 in total