ar trebui o lege care sa ii faca sa cumpere masini fabricate in Romania ! si mai ales sa nu depaseasca un anumit plafon de pret !!!!! ... de ex. max 10 mii euro/automobil ...
doar la cele 6 bucati de tribeca s-ar fi economisit ~ 180.000 euro !!! pe citi amariti nu i-ar fi putut ajuta pe banii aia ? ori cite pensii/ajotoare de somaj ar fi putu fi platite ?!?
@mircea ...
deci, daca pe viitor veti schimba uleiul o data pe an ... va fi cam la 8-10 mii km ... ceea ce e mai bine pt motor ...
nu pricep graba cu schimbul "gumelor" de iarna ... le faceti repede praf ! mai ales de umblati doar pe asfalt !!! pacat de ele !
pe-aci pe la mine desi iernile-s grele si e obligatoriu prin lege sa le ai puse pina in 15 decembrie ... acuma nu e de stat chiar pina atunci, dar pina pe 15 noiembrie zic ca ar fi fost mai rezonabil ... doar nu aveti de gind sa va mutati de-acuma in nordul europei ?!?
drumuri bune tuturor !
@LauCalin ... si nu numai ...
imi place ce scri, dar ... insa nu-s chiar de acord cu ce zici legat de america-de-nord ...
china si asia in general e o piata imensa pt. toti constructorii. deci acolo batalia va fi majora si hotaritoare in viitor.
in america de nord vw e vazut ca fiind o masina slabuta dpdv al fiabilitatii. sint apreciate pt aspect si tinuta de drum !
s-au vindut multe pt ca au schimbat tactica : au redus calitatea ca sa reduca pretul si sa se bata cu japii.
personal cred ca vor ajunge in virf doar daca isi vor imbunatatii calitatea. nu va fi nevoie sa ajunga la nivelul toyota, dar sa fie undeva la 75% din ce au japii ... restul il va face tinuta de drum, aspectul int./ext. ... etc ...
magaria majora a toyotei e ca nu fac masinile decit sa fie fiabile ...
pe de alta parte, sint tot mai multi cei care nu mai vor sa cheltuie suplimentar pe masina cu reparatii costisitoare ... de aia renunta la marcile americane, europene in favoarea asiaticelor ... nu ca nu-si permit sa le repare/intretina, dar cu banii aia vor sa faca altceva !!!!!
vor sa se deplaseze din A in B cit mai ieftin !
si sa stiti ca acesti clienti americani au ajuns destul de pretentiosi si se supara si daca nu merge un radio cum trebuie !!! unde mai pui probleme de transmisie, motor, electronica, aer climatizat, frine, directie, etc.
nu vreau sa credeti ca fac reclama toyotei dar am colegi cu toyote de 10-15 ani cu peste 300.000km si au schimbat f. putine piese pe ele ... au rezistat in regim de lucru intens si cu o minima intretinere !!! ((ce puteti zice de un motor v6 cu cureaua de distributie originala ?!!!?!!!? sau transmisia cu uleiul schimbat o data in cei 300.000 km ?))
diferenta majora e la tinuta de drum si la senzatiile oferite ... germanii sint "regii", restul ... se lupta sa ii ajunga ...
dar fiecare isi cumpara ce crede ca ii e necesar in fc. de ce doreste sa cheltuie si de felul in care doreste sa se deplaseze ...
cind mi-am luat hyundai-ul ... aveam un golf iv din 2001 ... am facut un test pe sosea cu elantra-touring ... brrrrrrr ... imi placea cum e amenajata la interior, spatiul interior, dotarile ... dar pe sosea ... dezamagire ... si comparam hyundai 2011 cu golf 2001 !!!
de ce am luat elantra ? pret, garantie, dotari ... un golf m-ar fi costat cu 12.000 $ mai mult, in conditiile in care elantra a fost 18.200 $ ... si-s destul de multi cei care se orienteaza cam asa ... diferenta de pret si de asigurare imi asigura niste bani cu care voi plati alte chestii ... de ex. benzina ... (in cazul meu era o diferenta de ~260 $/luna, ceea ce e echivalentul pretului carburantului ce-l folosesc) ... unde mai pui ca si intretinerea e mai ieftina la hyundai decit la vw !
asta e ... nu sugerez nimanui sa procedeze ca mine ! doar v-am expus ideile mele ... nu trebuie sa fie careva de acord ... multumesc de atentie si timpul acordat !
drumuri bune tuturor !
ps: sa nu uit ... am mai scris aci ... stiu de la chinezi ca toyota in china are probleme marisoare de calitate ! pe cind vw e mult mai bine vazut. si aci e un marketing ... oferim peste tot cam acelasi standard de calitate (vw) ... pe cind toyota se pare ca are standarde diferite in fc de piata pe care lucreaza.
edge e destul de marisor si greu ... ca sa miste ca un touareg ii trebuie "muschiuleti" nu jucarie ...
nu vad pe edge sa bata touareg in special la aspect/finisare interioara ...
vom vedea cum vor scoate urmatoarea generatie. actuala e ceva mai jos la capitolul mentionat mai sus ...
drumuri bune tuturor !
Ultimele comentarii
342 in total