ma' inexorabileee ...
pasarea malai viseaza !
nu cred ca te-ai supara sa iti arunci inexorabilele fese intr-un amarit de E-Klass ...
lasa ca MB se descurca si fara noi astia care nu ni le permitem, sau care nu dorim sa le cumparam din terte motive !
traje-ti si mataluta puisor un Cadillac si gata ...
singura buba va fi ca pe AM nu-s asa multe stiri despre Cadillac - pt ca aia cam lenevesc si nu sar pe piata cu asa multe noutaturi ca nemtii - si tu nu vei avea motive sa intervii in apararea lor ...
ieri eram curios sa vad ce se mai aude despre setea motoarelor tsi de ulei si dau de un site unde era un articol gen " 30 modele care consuma foarte mult ulei " ...
ehei ... de la MB era doar un motor V8 ... in rest Audi, BMW si ... Subaru ...
zarnesteanu' stie de ce si-a tras citeva Mertz'uri !!!:D)))
drumuri bune s'aveti !
no "faine" 7 masini am vazut !
in afara de reclama la benzina ... "lipsesc cu desavirsire" vorba cuiva !
pai va bateti joc de cititori domnilor ?
drumuri bune sa aveti ! in cele 7 masini despre care am cetit in articolul asta ... sic !!! cred ca mergeti pe jos si benzina o beti ...
dragilor,
in ultimul timp m-a luat si pe mine pe sus frenezia asta "bheeelektrika" ...
am urmarit serialul vostru ...
inaintea lui am vazut multe filme si prezentari ale unui "norvegian" Bjorn Nyland cu masini electrice ... daca vizionati un film de-al lui, veti intelege de ce am pus ghilimelele mai devreme ...
parerea mea e formata ...
- pretul masinilor e mare si fara ajutoarele guvernamentale s-ar vinde destul de greu chiar si in tarile dezvoltate;
- autonomia e cum e ... influentata de frig sau caldura ... cu cit e mai mare cea afisata teoretic de constructor, cu atit ai sanse mai mari sa te tina mai mult si in conditii mai dificile (vezi si cazul e-tron din caravana);
- timpii de incarcare sint variabili ... depinde peste ce statii dai, dar depinde in mare masura si de vreme: in conditii de temperaturi scazute timpul se poate dubla sau chiar tripla; Bjorn Nyland a facut teste iarna si temperaturile la care se faceau erau situate intre 0 si -12 gr.C ... unde stau eu, iarna coboara mult sub zero fiind perioade lungi cu -20 gr.C si mai jos chiar la -30gr.C !!! ... ce ma fac ? stau o saptamina la incarcat ? poate nu, dar nici nu voi putea pleca la drum sa stau la reincarcare 4 ore in loc de una ... plus ca la frig mare e si consum mare cu inclazirea, dezaburirea ...
- utilizarea lor ... se poate face cam ca si una clasica; atit ca trebuie prevazut timpul de reincarcare; personal nu prea vad utilitatea unei masini cu o autonomie de 150 max 200 km cum e cazul i3, e-golf, ioniq, soul ... chiar si daca e sa o folosesti doar in trafic urban tot putin e, mai ales ca iarna se pierde in medie 40% din energie cu incalzirea habitaclului si a bateriilor; ai de mers intr-o zi in mai multe locuri, iesi din masina de 10 ori, ai reincalzit-o si ... intri in trepidatii ca nu ai curent destul daca nu ramii fara curent de-a binelea !
- dintre modelele testate Leaf mi se pare cel mai vulnerabil in special datorita sistemului de gestiune al temperaturii bateriilor; am vazut aci o emisiune in care comparau Leaf cu alta electrica si gazetarii respectivi erau dezamagiti de finisarea lui interioara, de lipsa spatiilor de depozitare, de bizareria din portbagaj, adica au plantat un difuzor, subwoofer ceva, taman in mijlocul portbagajului intr-un fel vizibil si deranjant pt proprietar ... adica ai o cutie mai mare si nu se aseaza bine din cauza subwoofer-ului ... plus ca bateriile lui sint cu o forma prismatica si se zice ca din cauza asta degradarea lor ar fi mult mai pronuntata raportat la cele cu baterii cilindrice ...
- scopul turneului astuia a fost atins - zic eu - si-s curios cu ce alte "mirtoage" o sa umblati anul ce vine ...
- da, se poate trai si cu tipul asta de masina dar trebuie facute niste compromisuri si nu toata lumea vrea sa le faca ... deocamdata !!! asta in cazul in care isi permite sa scoata din buzunar sume considerabile pt achizitionarea vehiculului electric !
drumuri bune s-aveti indiferent ce masini folositi !
@pipo & @dan_grc ...
dragilor, lexus e f bine vinduta pt ca nu se strica ...
nemtii in urma cu vreo 20-30 de ani faceau si ei masini durabile;
intre timp si-au schimbat optica si politichia ...
acu produsele lor sint f bune pe perioada garantiei ... apoi incepe "circul" ...
deocamdata asiaticii merg pe ideea de a oferi produse durabile ... lumea nu vrea sa cheltuie inutil; cu banii de reparatii si intretinere se poate face altceva ... de exemplu, excursii ...
lexus se vinde pt aceleasi motive pt care se vinde si jeep ... are anumite calitati si cei care le cumpara, ieftine sau scumpe cum or fi, le trec cu vederea lipsurile (mici sau mari) ...
cei care nu le iarta, isi iau masini germane sau americane ...
asa cum s-a specificat in articol, lexus ofera materiale faine, de calitate, e f bine izolata fonic, exceleaza la consum; am citit si in presa de aci de peste ocean mult mai mult despre lexus ... dar si acesti cronicari erau de parere ca pt pretul cerut lexus ar trebui sa ofere mai mult, mult mai mult, raportat fata de ce se ofera de catre concurenta ... la sume oarecum comparabile ...
drumuri bune sa aveti !
@pipo ... eu ti-am facut o invitatie si nu ai raspuns ... deocamdata.
am vb cu doi din amici si ei te apreciaza si cred ca ar fi de acord. tinem aproape ...
drumuri bune sa ai !
Ultimele comentarii
342 in total