no, salut ... cui ma astepta pe-acilea !!!
am vazut dimineata mesajul prietenului @inexo ...
ma trimitea la acest articol !
acolo la primul comentariu, alta invitatie ... !!!
bag sama ca @kirotractor cu @inexo... s-au vorbit ... !!!
eram la munca asa ca nu am apucat sa raspund ...
m-am uitat si in alte parti sa vad ce se zice despre noul Bronco ...
personal il asteptam de ceva vreme ...
iar ma mir, cum ma miram in cazul Defender, cum de la americani le-a trebuit asa mult timp sa faca un concurent serios pt Wrangler !!!
daca GM a avut Hummer cindva, Ford a ratat startul (sau s-a dat batut cind au hotarit oprirea productiei lui Bronco, in 1996 parca) ...
adica ... de ce au decis sa opreasca productia Bronco ? bizar ...
masina asta ca aspect imi face o impresie buna si pe interior si pe exterior; nu comentez asemanari cu alte marci/modele ...
produsul imi place ...
cetind despre ce e in stare sa faca ... iar e f bineee ...
din ce stiu, motorul de 2.7 ecoboost e reusit ... ramine sa vedem cum va fi transmisia (10 viteze !!!) care e cam complicata ... unde mai pui ca vine cu mai mult de-o gramada de ji-mecherii pt plimbatul pe tot soiul de terenuri ... cam aceeasi poveste ca la Defender ...
pe hirtie arata bine produsul, banui ca se va vinde binisor, dar pt inca vreo 3 ani Wrangler nu isi face probleme pt ca puristii vor ramine la ei ...
de ce ?
pt ca acei puristi vor modoficari la Wrangler ...
si aci e cazul sa zicem ca sunt f multi producatori de accesorii si piese pt a modifica Wrangler pt cazuri extreme ...
pe cind, aci e vorba de un model nou, va dura proiectarea si executarea de noi repere pt Bronco pt a-l transforma intr-o adevarata bestie salbatica ... desi chiar si la varianta stoc, cea mai bine dotata, ofera multe !
totusi, o ridicare a garzii cu inca 10-15 cm va fi o cerinta destul de intilnita in cadrul celor ce iasa in "overlanding" ...
acuma eu iar zic ca in general, produsele Ford sunt cu ceva mai fiabile decit cele de la Jeep ... ramine sa vedem - in timp (3-5 ani) - cit de fiabil va fi Bronco ... daca va fi mai bun si daca vor aparea din abundenta si piesele de modificat, atunci chiar ca Wrangler o sa piarda clienti !!!
personal le doresc succes, sa nu faca aceeasi magarie ca cei de la Jeep si sa umfle preturile nejustificat de mult, si nu in ultimul rind, sunt mai mult decit curios cum/cit o sa reziste toate sistemele astea super-sofisticate de plimbat in off-road ... daca-s prea complicate, e clar ca se vor strica prematur !!!
cit despre chestiunea de a face o oarecare discutie despre abordarea acestui tip de masina facuta de diferiti constructori ...
cred ca mai usor ar fi sa existe o conferinta online ca daca e sa scri ... cere prea multa "cerneala" ...
pe scurt ... fiecare constructor are o clientela tip pe care incearca sa o mentina/dezvolte ... in consecinta isi doteaza produsele cu ce se cere in segmentul respectiv: produse luxoase, spartane, etc ...
la asta se adauga si "filozofia" markentingului si rezulta anumite produse ...
asiaticii mizeaza pe fiabilitate la termen lung in special, americanii pe practicabilitate, europenii pe produse luxoase ...
s-a vazut in trecut, cind si europenii faceau masini fiabile ca tineau muuult si bine !!! acu' inginerii au alta misiune, alte cerinte de indeplinit ... din pacate pt consumator !!!
drumuri bune s-aveti !
ps: personal mi-as lua un Bronco ... da' ... mai astept sa vad de ce e in stare !
@Edikk ...
ma intreb si io ... de unde ai luat salariul ala de $19 / h in usa ?
poate prin silicon valley ...
din ce-am vazut, unde economia merge bine e si leafa minima mai ridicata ... dar nu cred sa fie chiar asa sus ...
in tipul asta de comert lucreaza o gramada de elevi care au min 16 ani si-si procura ceva "malai" pt studii ... ca la ei scolile inalte ii indatoreaza pe 20-30 de ani ...
drumuri bune s-aveti !
PS: in RO, specialistii sunt platiti cum sunt ... dar aia din IT au lefuri bune ... nu la nivel de occident dar nu-s prea departe ... oricum, raportat la romani, asa cum s-a mentionat mai devreme, salariile-s buuuneee ...
@ACE - Craiova ...
ai zis:"Numarul accidentelor auto datorate erorilor umane va scadea ENORM - pentru a reaminti inca o data, ca multi dintre soferii romani, in tara conduc de multe ori iresponsabili iar in strainatate (unde valoarea amenzilor este, in general, mai mare decat in Romania), se comporta absolut NORMAL!!!"
acu' nu ca le stiu io pe toate, da' de vreo 19 ani traiesc printre nord-americani, ... si pt ei e f "normal" sa nu semnalizeze ... sa se suie peste tine cu pick-up-urile lor, cind li se pare lor "normal" ... sa traga de volan in stinga sau dreapta fara sa se asigure macar o data (ca la carte invata ca tre sa te asiguri de 3 ori inainte de a face manevra !!!) ... etc, etc ...
exemple iti pot da la gramada dar nu am vreme ...
si aci nr de accidente e f mare din diferite cauze ...
si aci e plin de teribilisti, un soi de manelisti ... se dau bengosi cu muzica tareee, merg f incet si multe altele ...
iti sugerez sa nu-i divinizezi pe occidentalii astia ... sunt si ei oameni, dar cu notiunea de constiinta ... limitata la nevoile fiziologice animalice as zice : halit, dormit, sex, distractie, lene si cum mai vrei sa o numesti ...
in vocabularul lor nu gasesti un cuvint fff important : SACRIFICIU ... macar ca si ei fac destule dar nu'si dau seama ... cum nu prea gasesti notiunea de suflet ...
cit despre scenariul tau legat de masinile autonome ...
e muuult prea teoretic ...
e vb ca masina aia le face pe toate ...
dar cind ???
ai 4 membrii in familie, care trebuie sa se deplaseze in 4 puncte diferite ale unui oras cu vreo 30-50 km patrati ... toti in acelasi interval de timp de vreo 2 ore dimineata si cam la fel dupa-amiaza ... e cam imposibil pt ca nu ai timp pt tur-retur sa ajungi la timp ...
cit despre mister Musk ...
a tot zis el multe si marunte ...
am citit ceva articole in presa auto de aci si toti cronicarii se intrebau cit ii mai merge cu tromboanele ?
adica, daca e cazul de afirmatii cu termene limita in cazul constructorilor deja consacrati care nu se respecta e jale : in mass-media, pe piata bursiera, etc ... la Tesla ... no problems !!!
bizar !!! sa nu zic mai mult ...
drumuri bune tuturor !
PS: autonomele astea nu-mi plac, dar le vad utilitatea ...
numa' cind ma gindesc la nevasta ...
saraca, ii zice GPS-ul: "luati-o la dreapta" si ea trage spre stinga ... cind dl.GPS constata, incepe cu : "recalculez" ...
cite/citi-or fi ca ea ???
ca io am vazut am vazut mai mult de-o gramada !!! banui ca si tu ...
hmmm ...
legsus/legjos ...
lal mine in sat se vinde la peste 104.000 ... adeca vreo 70.000 euroi ...
"bagatela" nu alta !!!
masinile astea sunt fiabile ... si cam atit ma impresioneaza pe mine !!!
altceva nu determina un bogatan sa cumpere asa ceva ...
dar bogatanu' respectiv tre sa fie suuuperrr zgirie-brinza !!!
adeca, bolnav de zgircenie !!!
de ce ?
pen'ca oricum el nu cumpara masini d'astea decit la locatie ...
acuma, ca e 5 ani in loc de 3 ... e alta istorisire !
sau or fi si dintr-aia ? bogatani-proletari ???
oricit s-ar strofoca jnapanii astia, tot nu reusesc sa aiba produse de nivelul sasalailor sau americanilor ... ma refer la tinuta de drum, confort, lux, si mai ales tehnologie, etc ...
nu mi-o luati in nume de rau, dar de cind a aparut scandalul cu nenea Carlos, nu ma mai pot abtine sa nu-i numesc altfel ...
macar ca ei au ciordit de la multi pina acum la greu, cum e cazul lui legsus de la MB ...
asa ca din punctul meu de vedere, pas masinilor jnapaneze ...
nu va indemn sa faceti ca mine !!!
Ls sufera din cauza tendintei actuale: lumea cauta masini utilitare ...
adica, se pot face masini luxoase, care sa fie si spatioase, cu portbagaj mare, garda la sol mai generoasa, etc ...
parerea mea e ca ma tot mir ... de ce a avut nevoie lumea de 100 de ani sa se convinga ca o masina tre sa aiba o utilitate sporita ?
un suv sau un break e muuult mai practic decit o berlina ...
sa nu bagam aci in vorba masini cu 2 usi, decapotabile (@zarne ... nu ma refer la tine !!!), etc ...
io de cind am avut prima masina cu 5 usi, un Golf4 din 2001, si am vazut ce fain si usor e sa mergi la cumparaturi, sau sa-ti recuperezi copchiii de pe la scoli/gradinite fara sa mai dai cu bostanu' de capota portbagajului nu am mai avut de gind sa iau alt tip de motorisca !!!
5 usi sa fie ... ca e hatch', wagon, suv ... nu conteaza ...
drumuri bune s-aveti !!!
@daniel ...
multam de lamuriri ...
sunt io (prea)mare amator de masini si citesc destul de mult (dupa opinia nevestii, mult prea mult !!!) dar jmecheria aia cu echivalentele astea, nu o stiam ... ma poti crede pe cuvint !
iaca, prietenul @inexorabil - care are un bagaj vast de cunostinte, nu doar din domeniul auto - a venit cu niste completari care - cred eu - vor lamuri pe multi, inclusiv pe dumneamea ... !!!
hm ... cai hamerikani ... adecatelea, mustangi vs cai ioropeni, adecatelea lipitani, normanzi, etc...
si dupa ce zici, aia-s, adeca mustangii's mai vinjosi o leaca !!!
am impresia ca si cu cifra octanica e cam aceeasi poveste, aci, peste "balta" fiind in vinzare benzina de 87, 89 si 91, unele firme au si 94 octane ... dupa unii pe care i-am cetit, cica aia de 87 ar fi echivalentul celei de 95 din ioropa ...
sucituri-imbirligaturi dom'le ... !
cit despre Durango aista ... bestiola nu jucarie ... marele dezavantaj fiind pretul, ca deh, si hamerikanii nu le dau "dejaba" vorba cuiva ...
dar - sincer sa fiu - o masina d-aia, la condus tre sa fie un vis ... o putere brutala, aruncata sub talpa oricui ... bine ar fi ca soferul sa aiba cunostinte si experienta solide, altfel devine un pericol pt societate !!!
no, drumuri bune s-aveti ! indiferent ce cai/catiri/magari calariti ...
Ultimele comentarii
342 in total