@Octavian ...
pfff ... emisii ?::)))
cumparam credite de la tesla !
declaram ca sunt mari de la inceput si am terminat ...
la mine in provincie zice domnu' guvern ca din 2035 nu mai permite sa se vinda decit electrice ...
pina atunci vom umbla cu fumigenele astea ... si tot pina atunci speram sa avanseze tehnologia pt masinile electrice ca sa elimine din neajunsurile actuale ... in special pretul prohibitiv !
@AM ... de ce ati sters comentariul lui inexorabil ?
acu chiar ca a fost la subiect, chiar ca nu a suduit pe nimeni ...
sunteti seriosi ? nu va pot intelege ...
drumuri bune !
si ca sa va dau un exemplu legat de sway-bar ...
il urmaresc pe acest domn de citiva ani ... anul trecut in perioada asta a fost in canada de est si parca prin labrador i s-a dus bara respectiva si a schimbat-o cu una noua, la reprezentanta jeep ...
acu i s-a stricat iar ...
vedeti ce zice pe la minutul 15:30 -15:45 ...
va recomand sa ii vizionati filmele ca veti avea ocazia sa vedeti niste peisaje extraordinare din SUA si Canada ...
asa ca sa va faceti o idee, Jeep-ul lui in primavara avea 150.000 mile ...
https://www.youtube.com/watch?v=kTfr27sZ6wQ
drumuri bune s-aveti !
ahoyyy jeeeppp !!!
no, ca ce sa zic ?
aspect = tipic, "macho" cu garda la sol ridicata din fabrica cu 1 tol (inch) fata de Rubiconul "clasic"
pneuri de 33 toli din fabrica ...
aci chiar ma intreb de ce nu le-au pus macar pe 35, ca-s multi care isi pun de 37 ...
vine cu tot soiul de imbunatatiri care sunt puse de multi adepti ulterior, gen axe "Dana 44" cu diferential blocabil electronic, ratia finala de transfer de 3.73, etc ...
eram curios sa vad compartimentul motor ...
asa cum am anticipat, acolo nu mai poti arunca - vorba aia - nici macar un ac ! dimensiunile motorului "inghitind" tot spatiul ce s-ar fi putut folosi pt instalarea ulterioara a unor accesorii gen o baterie suplimentara sau un compresor pt umflare/dezumflare cauciucuri ...
da, motorul are resurse muuult mai mari fata de celelalte motorizari disponibile, dar va consuma excesiv reducind autonomia ... pt asta e necesara instalarea unui sistem suplimentar de alimentare gen rezervor + pompa aferenta (au australienii asa ceva).
pretul ?
car&driver anticipeaza ca va fi sub bara de 50.000 USD ...
personal ma asteptam sa fie ceva mai sus, spre 60.000 USD ... cind vor anunta preturile oficiale ne vom lamuri.
va las aci legatura de la car&driver ca acolo sunt citeva info suplimentare ...
https://www.caranddriver.com/news/a34671109/2021-jeep-wrangler-rubicon-392-specs-revealed/
drumuri bune s-aveti !
PS: personal as merge pe varianta rubicon clasica, cu motorul pentastar (chiar si de asta se vaita outlander'ii ca e cam setos de benzina !!! in special incarcat cu cele necesare traiului prin pustiuri), caruia i-as ridica sasiul cu 4 toli si as merge pe pneuri de 35 toli ... bun-inteles ca Dana 44 tre sa fie pe-acolo, dar "sway-bar"-ul / bara de torsiune cu deconectare electronica nu as tine-o ca am vazut ca-s f sensibile si se defecteaza relativ repede, una noua costind pina in 2.200 USD !!! am cetit ca exista cu deconectare cu aer/pneumatica si ca alea tin fara probleme (eventual asa ceva as pune).
mno, dară, mno !!!
d-apoi io îmi pui o întrebare :
- unde-or băga domnii ăia ditamai motoroku' cela ?
acu au ei o grămadă de motoare acilea: L4 benzină, V6 benzină și motorină ...
dar toate-s muuult mai mici ca cilindree ...
cel mai mărioc fiind 3,6L ...
d'apoi de la 3,6L la 6,4L chiar îi o postate !!!
am acilea un vecin cu un Grand Cherooke și am văzut motorul lui, V6-le, și sub capotă era incă loc pt încă 2 cilindrii lăsat dinadins ... adecăăă, ei nu au făcut alt șasiu pt variantele V8 !!!
deh, reducerea de costuri !
deduc acu cum că la Wrangler vor fi necesare muuulte modificări, care se vor vedea la preț !!!
care preț nice acu nu e mic !!!
ba din contră: e cam neobrăzat de mare !!!
părerea mea e că scula asta e făcută mai degrabă pt. asfalt, eventual ceva ieșiri așa de scurtă durată și cu posibilități de modificare pt off-road muuult mai limitate raportat la variantele precedente V6 in special ...
mulți din cei ce fac overlanding au introdus sub capota motorului baterii suplimentare, compresoare și alte accesorii, care accesorii nu vor mai avea loc din cauza dimensiunii fizice a V8-ului ...
și da, rezervorul probabil va rămîne cam la fel de mare, ceea ce îi va reduce considerabil autonomia ...
drumuri bune s-aveti !
Ultimele comentarii
342 in total