:))) Sunteti haiosi si va place sa il chinuiti pe Mircea. Bine, parca de multe ori si el o cauta cu lumanarea :)))
Acum revenind la ce spunea qaz..problema este de aerodinamica. Nu va asteptati ca motorul Mercedes sa fie miraculos. Este bun, dar a fost construit in special pt echipa AMG Mercedes. Acolo se potriveste perfect. Celalalte echipe motorizate de nemti nu au acelasi pachet.
Williams e pe 3 la foarte putin in fata celor de la Ferrari, iar Force India si McLaren pe 5 si 6.
Asadar motorul Mercedes este bun dar e imbatabil doar in pachetul potrivit (incluzand aici si sasiu si aerodinamica).
Cu Honda McLaren are sansa sa creeze acest pachet. Dar pentru asta ar trebui mai multa munca si sa lase contestatiile puerile de genul ca Ricciardo a fost sfatuit sa nu se mai urce pe borduri :)))
Numai bine!
Dani...tu citesti articolele dupa ce le postezi?
"McLaren susţine că i-a transmis prin radio lui Daniel Ricciardo cum să piloteze în timpul Marelui Premiu al statului Singapore, lucru interzis începând cu această etapă."
"Evitarea bordurilor poate ajută la problema pe care o avem cu monopostul.
Mesajul McLaren
Pentru Daniel Ricciardo "
Haideee...ce naiba!!!
Interesant ca "iceman" a primit doua voturi negative insa cei care le-au dat nu au inteles ce a vrut omul sa spuna.
Hai ca va ajut eu: cel care a testat pt Lotus a fost Charles Pic, insa asa cum din pacate automarket ne-a obisnuit in ultima perioada, exista si numeroase greseli in articole.
Daca va uitati la declaratiile din stanga o sa vedeti trecut: "Max Chilton Pilot de rezerva Lotus ", ceea ce evident este gresit.
Poate Dani isi face timp si corecteaza, desi nu prea cred :(
Dani,
Bianchi a testat pentru Ferrari, chiar daca este pilot Marussia. Ar trebui sa corectezi in clasament, ca nu vrem sa creada cineva ca Marussia a gasit dintr-odata elixirul succesului ;)
"Comisarii ar trebui închişi în camera lor..."
Eu cred ca cel inchis in camera lui ar trebui sa fie mosul asta nebun care a facut praf Formula 1 si tot ceea ce reprezenta ea pentru iubitorii sporturilor cu motor.
Pai comparativ cu anii 90 sau 2000 cursele din ziua de azi sunt mai degraba potrivite pe post de somnifer decat pentru adrenalina pura reprezentata de duelurile roata la roata dintre Senna si Prost, dintre Mansell si Senna, dintre Schumacher si Hill, Villeneuve sau Hakkinen.
Ultimele comentarii
201 in total