Sa luam un caz ipotetic: din cele 17 curse existente, Kimi castiga primele 9 curse ale anului iar Alonso sau Hamilton termina pe 2. Apoi Kimi ce poate face...sa stea acasa si sa bea o Finlandia sau un bax ca doar e campion mondial. Degeaba Alonso sau Hamilton au 8 victorii si 9 locuri 2 ca Raikkonen, cu 9 victorii si 8 abandonuri/neparticipari :)) e campion mondial. Astia care iau decizii la FIA cred ca sunt mai tampiti decat un copil de gradinita. Sa vezi distractie anul asta. Putem ajunge la ultima cursa cand doi sau trei piloti au acelasi numar de puncte, dar pt ca unul are cu 2 victorii mai mult decat ceilalti doi poate sa vada cursa de pe iahtul propriu..ca-l doare in bashketzi!
Sa luam un caz ipotetic: din cele 17 curse existente, Kimi castiga primele 9 curse ale anului iar Alonso sau Hamilton termina pe 2. Apoi Kimi ce poate face...sa stea acasa si sa bea o Finlandia sau un bax ca doar e campion mondial. Degeaba Alonso sau Hamilton au 8 victorii si 9 locuri 2 ca Raikkonen, cu 9 victorii si 8 abandonuri/neparticipari :)) e campion mondial. Astia care iau decizii la FIA cred ca sunt mai tampiti decat un copil de gradinita. Sa vezi distractie anul asta. Putem ajunge la ultima cursa cand doi sau trei piloti au acelasi numar de puncte, dar pt ca unul are cu 2 victorii mai mult decat ceilalti doi poate sa vada cursa de pe iahtul propriu..ca-l doare in bashketzi!
Sa luam un caz ipotetic: din cele 17 curse existente, Kimi castiga primele 9 curse ale anului iar Alonso sau Hamilton termina pe 2. Apoi Kimi ce poate face...sa stea acasa si sa bea o Finlandia sau un bax ca doar e campion mondial. Degeaba Alonso sau HAmilton au 8 victorii si 9 locuri 2 ca Raikkonen, cu 9 victorii si 8 abandonuri/neparticipari :)) e campion mondial. Astia care iau decizii la FIA cred ca sunt mai tampiti decat un copil de gradinita. Sa vezi distractie anul asta. Putem ajunge la ultima cursa cand doi sau trei piloti au acelasi numar de puncte, dar pt ca unul are cu 2 victorii mai mult decat ceilalti doi poate sa vada cursa de pe iahtul propriu..ca-l doare in bashketzi!
The morning session was spent focusing on longer runs using an existing bodywork package in order to establish an accurate baseline ahead of the evaluation of new parts in the afternoon. During the lunchbreak, MP4-24 was fitted with a new front wing, floor and top body and the programme continued - on identical fuel-loads - throughout the afternoon. The team now turns its focus towards tuning the set-up in order to fully exploit the characteristics of the new aero kit.
conform site-ului oficial (www.mclaren.co.uk) timpii slabi inregistrati de echipa anglo-germana se datoreaza rularii permanente cu plinul facut. Au facut ture cu aceeasi cantitate de combustibil si apoi au modificat setarile aerodinamice mentinand nivelul ridicat al combustibilului pentru o mai buna comparatie a datelor. Se poate totodata sa fie o strategie de inducere in eroare asupra performantelor noului monopost McLaren. Varianta mai putin dorita de fanii echipei ar fi proiectarea defectuoasa a aripii spate (lucru ce explica atat utilizarea excesiva a eleronului spate 2008, cat si testele private pe pista aeroportului Kimble).
Ultimele comentarii
201 in total