@ccb: Brown GP avea motoare Mercedes la castigarea ambelor titluri mondiale in 2009. Si era vorba despre motoare Honda, si nu Toyota.
"Brawn GP Formula One Team, the trading name of Brawn GP Limited, was a Formula One world championship-winning motor racing team and constructor, created by a management buyout of Honda Racing F1 Team, but using a Mercedes engin"
Cei de la McLaren mai au mult de lucru pana a ajunge din nou sa lupte pentru cele dou titluri mondiale. Pe de o parte era de asteptat ca motorul Honda sa fie incapabil in acest sezon sa se compare din punct de vedere fiabilitate, putere si performante cu Mercedes, Ferrari si chiar Renault. Important este ca datele acumulate in aceste curse in care se chinuie pe locurile din afara punctele sa fie utilizate in imbunatatirea intregului pachet.
Si aici ma refer la ce spunea F1-Racing legat de colaborarea intre inginerii Honda si cei McLaren. In primele 4 curse principala problema era motorul Honda, iar aerodinamica celor de la McLaren era laudata. Acum insa, cu sporul de putere adus de Honda se pare ca aerodinamica nu mai este atat de stralucita. Dovada stand declaratiile lui Button.
Sa nu uitam ca vineri britanicul a incercat 3 tipuri de aripa fatza si numeroase setari aerodinamice. Deocamdata pachetul nu functioneaza ca un intreg. Pana cand asta se va intampla, McLaren si Honda mai au mult de lucrat.
Cat despre Mircea, avand in vedere si commentul lui de ieri in care isi ruga fanii de pe Twitter :)))) sa nu mai sustina echipa anglo-japoneza, el devine mai mult un om anti-Ferrari decat fan McLaren. Trist.
@F1 Vision
Nu reiese de nicaieri ca Honda va folosi cel de-al patrulea motor in Spania.
In plus, conform unei stiri publicata deja de automarket, echipele au agreat sa renunte la limitarea de 4 motoare si au ramas pe vechiul regulament cu 5 motoare (http://www.automarket.ro/formula1/schimbare-de-regulament-piloii-vor-putea-utiliza-cinci-motoare-fr-s-fie-penalizai-61549.html).
De asemenea cei de la Honda au utilizat in China motoarele din Malaezia (http://www.automarket.ro/formula1/mclaren-va-refolosi-n-china-motoarele-cu-defeciuni-tehnice-din-malaysia-61681.html), deci nu au schimbat pana acum unitatile de propulsie.
@F1: daca asta este nivelul tau si nu intelegi ca nu toata lumea face misto sau ia lucrurile in deradere, ce mai este de spus? Cu tot respectul iti spun ca Sarbatorile Pascale nu sunt un motiv de bataie de joc!
Imi pare bine sa vad ca sunt din ce in ce mai multi specialisti pe automarket. Majoritatea nelogati, normal, ca de ce ti-ai face un cont? E mai simplu sa scrii ceva ascuns dupa un nick ca Gigi sau Ion.
Nu a zis nimeni ca noi suntem doctori in Formula 1, iar prin ceea ce facem aici, prin informatiile oferite, prin parerile noastre nu facem decat sa incercam sa aducem un plus acestui fenomen care este Formula 1.
Fiecare este fanul unei echipe, al unui pilot sau pur si simplu al Formulei1, insa din pacate jignirile si atacurile la posturile altor useri a devenit placerea unora.
Ma bucur Gigi ca ai citit posturile din timpul testelor si e firesc sa nu anticipezi 100% evolutia unei echipe sau un pilot. Spre ex cati ar fi pariat azi ca Rosberg va fi depasit nu doar de un monopost Ferrari dar chiar si de RedBull. Asta dupa ce austriecii au avut un comportament mediocru in Malaezia?
Dar respectul a devenit istorie intre noi.
Ca si voturile negative la postul cu informatia preluata de pe site-ul McLaren, referitoare la primele 10 pozitii de azi. Asta in conditiile in care articolul automarket era in curs de actualizare si oferea doar primele 3 locuri.
In rest, Numai Bine si Sarbatori Fericite!
Ultimele comentarii
201 in total