"Un parteneriat Red Bull - Mercedes va avea impact şi asupra unui alt constructor...."
Parteneriatul se preconizeaza a fi intre Red Bull si Ferrari, nu intre RedBull si Mercedes.
McLaren:.
"To be clear on our engine plan: Ninth ICEs fitted for FP1; used (in Hungary) engines fitted for FP2. Used (in Spa) engines for Sat/Sun"
E clar ca strategia lor in 2015 este sa testeze cat mai mult posibil.
Legat de McLaren:
"To be clear on our engine plan: Ninth ICEs fitted for FP1; used (in Hungary) engines fitted for FP2. Used (in Spa) engines for Sat/Sun"
Ca si la precedentul update de motor Honda, sasiul McLaren nu este pregatit. Puterea suplimentara adusa de Honda nu a putut fi transpusa pe pista de sasiul McLaren. Data trecuta aceasta problema a fost rezolvata dupa 2-3 curse, astfel incat, si cu mult noroc, s-a transpus intr-un loc 5 in Ungaria.
Principala problema a celor de la McLaren Honda pare in continuare incapacitatea celor doi parteneri de a lucra simultan in aceeasi directie, problemele de comunicare intre McLaren si Honda parand a fi la fel de grave ca lipsa de performanta a sasiului sau a motorului.
Cu un 2015 compromis, singura sansa a parteneriatului ramane utilizarea la maxim a curselor ramase pana la finalul anului si a testelor din iarna lui 2016.
Pentru frumusetea si placerea curselor de F1 sa speram ca anul viitor Mercedes nu vor mai fi lasati sa zburde pe cele 20-21 de circuite si sa ajungem sa sarbatorim o raritate ca victoria unui Ferrari sau RedBull.
Usor usor ne intoarcem la monoposturile din perioada anilor 2000. Cand au inaltat excesiv eleronul/aripa spate, au ingustat aripa fata, au scurtat monoposturile etc toata lumea a spus ca sunt urate, ca nu mai au nimic in comun cu formula 1. Se pare ca fanii sunt mai corecti in aprecieri decat mintile luminate de la FIA.
Speram ca F1 sa se intoarca acolo unde era acum multi ani: la spectacol pur pe pista si nu la cel artificial creat prin DRS, MKU sau alte dracovenii electronice.
Ultimele comentarii
201 in total