O explicatie din punct de vedere tehnic a incidentului de la start:
http://www.motorsport.com/f1/news/revealed-the-switch-error-that-triggered-the-rosberg-hamilton-crash-737281/
Se pare ca Rosberg era intr-o setare gresita a maparii motorului, lucru care a dus la acea pierdere de putere si incercarea lui Hamilton de depasire.
"însă Nico Rosberg poate deveni doar al cincilea pilot din istorie care începe sezonul cu cinci victorii consecutive, după Michael Schumacher (2004) şi Nigel Mansell (1992)"
Corectati va rog....al treilea!
Fara sa par rautacios, insa la momentul actual, singura posibilitate a celor de la Ferrari de a fi primii este reprezentata de fotografia articolului: cele doua monoposturi Mercedes sa fie taiate din imagine. Din pacate, deocamdata, Ferrari sunt primii din "restul lumii", Mercedes avand un avans mai mult decat confortabil. Atat din punct de vedere al motorului cat si al pachetului aerodinamic. Sa nu uitam spre ex ca in Mexic, daca nu ar fi fost interventia Safety Car, cu siguranta toate monoposturile de la locul 3 in jos ar fi terminat cursa la cel putin un tur in spatele liderului. S-a vazut asta si in Brazilia unde Ferrari intr-adevar a fost singura echipa ce a reusit sa termine in acelasi tur cu Rosberg.
Din pacate pentru spectacolul formulei 1 diferenta dintre Mercedes si restul echipelor este uriasa.
Daaa, foarte buna ideea mosului, sa fie 3 monoposturi ale aceleiasi echipe. Sau daca se mai retrage vreuna sa fie 4. Si la cum arata acum Formula 1 o sa ne intrebam oare cum o sa arate podiumul la fiecare etapa: Hamilton, Rosberg, Wehrlein...sau poate Rosberg, Hamilton, Wehrlein...ati prins ideea.
Acum ceva timp cei de la McLaren se plangeau ca nu au ce face cu Magnussen si Vandoorne, si ca incearca sa le gaseasca un loc in formula 1. Pai poate cu 4 masini McLaren o sa aiba si ei loc. Si spera ei ca si mai multe sanse la puncte.
Insa daca ai 3-4 Mercedes, Ferrari si Williams...ar trebui sa dea puncte pana la locul 20.
Ultimele comentarii
201 in total