Pt. ca de la 17 mii la 20 mii ai 3 mii economisite, la care mai pui si ce "starngi" de-a lungul timpului din revizii si tot ce tine de intretinere, care sunt mult mai mici ca la un VW tiguan(exemplul tau), mai pui si garantia, mai pui si faptul ca dupa cum spun oamenii in articol e un 4X4 mai bun, e mia spatios si ca neamt, incepi sa te gandesti.
Pt ca asta fac ei, gandesc inainte. Toate astea adunate oare nu sunt mai bune decat sa iau un Tiguan stoc si sa ma "dau" cu el prin "sat".
Si neamtul prefera o masina practica si fiabila si ieftina din toate punctele de vedere cu care sa isi faca treaba. Nu zic ca nu ar vrea Tiguanul... ooo ba daaa l-ar vrea, dar prefera sa fie pragmatic.
Asa ca poate ar trebui sa te gandesti si tu un pic.....Marius, inainte sa iti potolesti singura ta "pofta" pe care o ai in prrivinta masinilor, adica de a arata vecinului ca ai cu ce.
Pai.... unele modele prezentate cum ar fi Land Rover-ul, Toyota, Nissanu-ul si Pajero nu prea le-as numi SUV-uri, adica chiar nu sunt SUV-uri. Personal nu inteleg de ce sunt prezente in test.
Se poate gandi si in alt mod. In loc de "SUV" sa apara "OFF-Road" in titul articolului si apoi vedem daca se mia respecta clasamentul, desi si atunci ar fi irelevant pt ca modele precum hyundai sau Subaru.. nu sunt off-road. Deci , mai bine scrieti doua articole separate cu doua clasamente separate
Ultimele comentarii
119 in total