In '95 Michael a mers la o echipa Ferrari in probleme, unul din rolurile lui clare fiind sa dezvolte monopostul. Si surpriza, masina a inceput sa creasca, au inceput luptile pentru campionat, si au venit si titlurile. Binenteles, a venit perioada de dominatie cea mai clara din istoria Formulei 1. Acum, daca istoria ne invata ceva, este ca Schumacher dezvolta masina foarte bine, fiind arhi-cunoscute vizitele lui la Maranello pentru a discuta cu inginerii. Si aia era in perioada de tinerete, cand experienta lui era in formare, oarecum ca si cartea recordurilor Formulei 1. Pe langa ascutirea monopostului, probabil ca isi ascute si penita tocului, pentru a mai completa acea carte a Formulei 1, care pe coperta principala are scris ca si numele autorului Michael Schumacher.
Sa speram ca semne bune anul are? Toti stim ca Adrian Newey este un geniu in dezvoltare, dar si Ross Brown are un CV impresionant. Sa devina anul 2012 o inclestare a titanilor, atat din punct de vedere a inginerilor, cat si a pilotilor, avand pe grila atatia campioni mondiali? Si binenteles, sa fie unul din primele semne care sa ii confere lui Michael Schumacher sansa de a lupta pentru al 8 lea titlu? Deja devine viitorul campionat destul de interesant.
Surprinzator de bine a spus. Sa nu intre in probleme si sa tina capul jos. Si a tine capul jos in ideea de a nu fi infumurat, nu de a fi supus.Talent are, cred ca am spus-o de multe ori, si cred ca se vede, dar trebuie sa lupte cu demonii lui. Caci si Raikkonen avea talent cu carul, si din pacate... Nu de alta, dar alt tip talentat, care a stiut sa isi tina sub control iesirile, care intotdeauna a fost respectuos, care are la dispozitie acelasi material ca si Hamilton, iese vice-campion. Deci, in mare parte tine de el ce si cat va reusi.
Ferrari este Ferrari. Ma uit la Formula 1 din '91, sau ceva de genu, si de cand a venit Schumacher la Ferrari, pana in momentul in care a revenit la Mercedes, tot cu ei am tinut. Si sunt echipa cea mai titrata din Marele Circ, deci avem asteptari de la ei. Pe Alonso nu l-am gustat niciodata, dar omul lucreaza, isi merita locul la Ferrari, are talent. Astfel, mergand pe aceeasi idee, Ferrari are nevoie de un pilot care sa puna umarul alaturi de Alonso, iar eu intotdeauna am vazut un astfel de pilot in persoana lui Kubica. Si mai sunt altii, care se pot forma intr-o echipa cu traditie, care au ce invata de la un pilot ca Alonso, fie ca este vorba de Perez, sau de altul. Ce este cert e ca Massa nu are ce cauta la Ferrari. Nu e un pilot rau, dar nu are stofa de Ferrari.
Ce inseamna "old school". Imi aduc aminte de incidente in care un pilot forta pe altul fie sa iasa putin pe iarba, fie datorita unei lupte mai intense se taia cate o sicana, si imediat la primul radio se auzea cum urla repede la inginerul de cursa sa deschida plangere catre comisari. Vedem ca ultim exemplu lupta Massa - Hamilton, cu toata taravura. Insa, Michael a reactionat asa cum se reactiona pe vremea cand Formula 1 inca era asemanatoare cu cea din Geneza sportului. Acum insa... uneori mi se pare ca si o echipa de gimnastica feminina e mai rezistenta. Si partea trista este ca nu e vina pilotilor, ci a celor din culise. Logic ca un debutant care intra in cursa si se obisnuieste cu aceste conceptii, cu aceste reguli, nu va putea niciodata sa vada asa ceva ca un incident de cursa, ci doar "un dezaxat care are ceva cu mine". Nu ca ar fi avut dreptate Petrov, evident, dar totusi, un incident de cursa. Astept cu nerabdare momentul in care Baronul sa orchestreze din nou.
Ultimele comentarii
73 in total