de fapt, titlul stirii induce in eroare, pentru ca ei inca nu sunt inscrisi, doar au depus cerere de inscriere. Iar acest lucru a fost facut [zic eu] numai din considerente pur materiale ["money talks"]. BMW anuntind retragerea nu beneficiaza de nici unul din drepturile stipulate in "Concorde Agreement" [suna foarte ciudat "Intelegerea Concorde" :P]. In conditiile in care BMW doreste MULTI bani pentru vinzarea echipei, ei trebuie sa si ofere ceva pentru acestia. Si atunci s-au gindit ca macar un loc asigurat in F1 2010 sa ofere posibilului cumparator. Acesta este motivul pentru care au depus cerere . Zic eu ;) Iar comparatia cu Honda cade tocmai din cauza faptului ca Honda s-a vindut cu "renumita" suma de 1 lira, ori germanii vor bani multi [vezi declaratiile lui Peter Sauber]...
sa inteleg ca nici in acest moment nu poti pune link-ul ? desi ai publicat o foarte mare parte din articol ? Aceeasi intrebare o am si pentru preview-ul echipei Force India, unde, de asemenea, link-ul e minunat ... de nefunctional ;)
te rog sa nu ma implici in bataliile voastre vesnice. cu ctlnmihai sunt amica si daca am ceva sa ii spun o fac privat, iar lui sorin666 i-am explicat doar de ce l-am contrazis. nu vreau sa iau parte la nici o balacareala de-a voastra, nu vreau sa jignesc pe nimeni si nici nu doresc sa ma implic in certurile altora [am eu destul ale mele cu "clientii" mei :P]. si poti face pariu ca nici eu nu cunosc regulamentul in intregime. stiu doar parti care m-au sau ma intereseaza. eu spun ca nu merita oboseala sa retii tot regulamentul atit timp cit este postat pe net si ai o conexiune si un terminal. insa este bine si corect, ca daca te intereseaza ceva, sa te documentezi.
Asa e. Insa, daca ai fi urmarit declaratiile si toata tevatura din presa ai fi vazut ca diferenta consta in faptul ca echipa Renault l-a trimis CU BUNA STIINTA pe Alonso pe circuit cu roata [surubul] defecta. Stiind ca roata se va desprinde si ca exista o foarte mare probabilitate de a periclita viata unui pilot. In plus, ei neanuntind de defectiune nici macar pilotul lor, exista posibilitatea de a-si periclita inclusiv el viata [Alonso forta pe circuit pentru un posibil cistig/podium]. Si toate acestea au fost dovedite clar prin ascultarea team-radio-ului si a inregistrarilor echipei. La echipa Brawn, pur si simplu s-a rupt si desprins un arc [foarte nefericit eveniment intr-adevar, cu urmari grave] in timp ce masina rula [fara ca cineva sa STIE ca e rupt/se va rupe - ceea ce comisari numesc "accident de cursa"], situatie similara cu cea a lui Kimi, data ca exemplu negativ mai sus de colegul ctlnmihai. Mai mult, regulametul este foarte strict in legatura cu pneurile/buna lor functionare/prindere in ceea ce priveste securitatea pilotilor.
Ultimele comentarii
1070 in total