Asemenea reportaje nu pot decat sa ma bucure ca sunt un pasionat al masinilor...am o slabiciune pentru modelele care au o particica de istorie in spate. Personal, cand voi avea ceva mai mult bani :) voi cauta sa imi cumpar si sa restaurez un Mercedes-Benz W123 280CE...pentru mine aceasta este masina de vis :)
Ascultam ieri la Europa FM in cadrul emisiunii Romania in Direct cum isi dadeau unii oameni cu parerea. Din pacate mai avem multe de invatat (ca popor) despre ce inseamna siguranta pe drum. Multi dintre cei care vorbeau la radio spuneau ca nu este nicio diferenta intre anvelopele de vara si iarna, si este doar o alta metoda a producatorilor de anvelope de a-si vinde produsele...NIMIC MAI FALS!!!
Pentru cei interesati, daca faceti o cautare "winter tyres vs summer tyres" pe YouTube, veti gasi o multime de teste care prezinta diferentele (extrem de mari) dintre aceste 2 tipuri de anvelope.
Eu sunt de acord cu o astfel de lege...nu mi se pare normal ca unii care isi investesc banii in a avea siguranta pe drum, sa fie in pericol de fapt din cauza unor asa-zisi atotstiutori (de ex. Mircea Badea) care din lene si "pricepere" se cred mai presus de legile fizicii.
Daca e sa o luam pe aia dreapta, cred ca multi dintre noi am dori sa fim piloti de teste la una dintre marcile noastre preferate, insa cred ca nu stim de fapt absolut nimic despre ce presupune o astfel de meserie...trebuie sa fii pe drum mai mult decat soferii de tir, exista riscuri enorme avand in vedere ca ai de a face cu modele care nu sunt puse la punct 100%, iar surprizele (neplacute) pot aparea la tot pasul. Exista si partea plina a paharului, aceea ca ai sansa de a conduce modele la care altii doar viseaza, vezi o multime de locuri interesante, participi la tot felul de sedinte tehnice etc.
Cred ca acest centru de testare se va multiplica si la ceilalti producatori importanti de masini.
Ultimele comentarii
56 in total