@@xyz, "Hamilton a umilit concurența pe ploaie în Austria" pe un circuit proaspăt asfaltat ca cel din Turcia ce oferă monoposturilor o aderență mai bună, nu-i așa? Apreciez talentul tău de "a cântări" corect lucrurile!
Ce nebunie, ce rezultate neașteptate... Felicitările mele pt.Lance Stroll, cu toate că eram aproape convins că Verstappen va termina la minimum o secundă față de rivali văzând ce timpi obținea pe pneurile de ploaie. Chiar v-aș întreba: dacă păstra acele pneuri (cele când obținea cei mai buni timpi pe toate sectoarele, ba chiar prinsese un avans de peste o secundă față de ceilalți), Verstappen ar fi obținut un timp mai bun decât cel al lui Stroll?
Cât de Ferrari... de râsul lumii! Singura explicație pentru care cele 2 monoposturi n-au avut o bună aderență ar fi aceea că Ferrari pe o pistă uscată încălzește și uzează mai târziu pneurile față de Mercedes sau Red Bull cum s-a văzut în celelalte curse, iar încălzirea târzie pe un circuit umed a făcut ca pneurile să nu ofere monoposturilor Ferrari o aderență mai bună.
Dacă mâine cursa va avea loc pe un circuit uscat, cu siguranță vor avea loc schimbări de situație și vom avea o cursă spectaculoasă.
"...se pregătesc pentru Hamilton sa vb de CONTACT"
@Andrei, ce contact: fizic, electric, sexual... ? Nu te mai grăbi când postezi, învață când se pune punct, virgulă că altfel nu se mai înțelege nimic din ce scrii! ;)
@Neutru din păcate în F1 scad de la un an la altul șansele piloților de a-și arăta adevărata valoare așa cum o poate face un boxeur în ring sau fotbalist pe teren. Pe lângă talent există o sumedenie de factori ce-i pot crea avantaje sau dezavantaje. Banii sunt în fruntea listei dacă ar fi să enumerăm acei factori.
Ultimele comentarii
548 in total