@pablo256r, observi ca cel mai mare nr.de voturi negative il avem noi doi si ca apar doar seara dupa ora 9 intr-un timp record? Devine si mai clar ca "DanDiaconescu85"(asta ca sa nu-i spun pe nume ci cum il privesc eu) s-a luat de mana cu cineva de aici si are dorinta de a ne stresa. Asta e... pacat de imaginea lui si de imaginea romanului in general. Din nou am sa-i transmit "Diaconesculeeee!!! Rusiniiiicaaaa!!" Cu automarket-ul si orgoliul tau ce-ti creaza ura si usurinta de-a minte in anumite stiri publicate esti mai rau ca sefii posturilor de televiziune care tin ba cu PDL ba cu USL dandu-si in cap unul altuia. Da' cu ce te-a recompensat "ala"(nu dau nume) de te-ai luat de mana cu el? AAAaaaaa, cu timpul ai obs.ca raportul dintre nr-ul pozitive ce si le datea si cele negative ce le primea de la useri era imens si intr-un mod nefavorabil lui si plus de asta impotrivindu-se echipei si pilotului pe care nici tu nu-i suferi te-ai luat de mana cu el... Da' stii vorba aia "spune-mi cu cine esti prieten ca sa-ti spun ce vrei sa fi"? Asa deci citeste atentionarile si criticile primite de ala si realizeaza ca aceeasi imagine ca a lui ai capatat si tu, "Diaconescule".
@mertedes ai dreptate, multi vor spune ca actuala performanta a monopostului este mana lui Hamilton, insa nu trebuie sa te agiti cu astfel de minti. Cu siguranta la randui, Hamilton va muncii pentru imbunatatirea monopostului fiind un pilot talentat, insa asta va avea loc in mare parte la realizarea monopostului pentru 2014, cand cei de la Mercedes vor folosi datele obtinute din descrierile lui Hamilton legat de comportamentul monopostului pe circuit.
Ai dreptate, anul trecut faceau acelasi lucru anuntand update-uri insa anul asta anunta acele update-uri realizate pe baza unor informatii mai reale datorate acelui tunel de vant mai eficient decat cel folosit in anii precedenti, asa ca...
@Jugaru, daca te referi la rezultatul obtinut, la nr-ul de victorii poate ai dreptate dar la capitolul timpi Mercedes prezinta un progres semnificativ. Spre exemplu (aici ma folosesc de datele furnizate de un alt user pe nume pablo), anul trecut Rosberg in calificari a obtinut 1:22.882 iar anul asta in zi de teste a obtinut 1m20.130(pe acelasi circuit, acelasi pilot). Diferenta e imensa, o parte din diferenta putand sa se datoreze pneurilor, restul datorandu-se monopostului ce a rulat in conditii meteo chiar mai putin favorabile decat cele de anul trecut in calificari
@mertedes, te-ai gandit ca o mare parte din update-uri pe plan tehnic sau aerodinamic sunt rezultatul muncii lui Schumacher? Nu ma refer la faptul ca Schumacher e maestru nu numai la pilotat ci si la fabricat monoposturi ci la faptul ca datele mai exacte, bazate pe experienta sa, au ajutat echipa sa promoveze semnificativ in acest an. Te inteleg ca iti pare rau ca nu-l mai vezi pe Schumi (al carui fan am fost si voi fi)la bordul unui monopost cu sanse de castig, dar priveste-l cu ochi buni ca pe un septuplu campion mondial si adevarat maestru in F1 dovedit prin rezultate si munca .
Ultimele comentarii
548 in total