"Am progresat SEMNIFICATIV in Malaysia" reusind sa ocupand penultimul loc la egalitate cu Sauber-Ferrari si sa ne distantam la 3 pcte de Toro-Rosso. :)) Cu orgoliul si foamea lor de suprematie isi ascund adevarata fata precum Basescu declarand ca Romania e stat democratic chiar de ti se interzice mersul la vot sau esti intrebat daca si cu cine ai votat.
Red Bull, Mercedes si Lotus au aratat clar, prin spusele lor, ca au un pilot nr-ul 1. Poate ca la fel e si la Ferrari, insa astia poate ca sunt mai vulpoi si astfel nu prea dovedesc asta ci doar ii face pe dusmani sa interpreteze orice miscare cum vor ei astfel incat sa se considere acea miscare un "ordin de echipa". S-ar putea sa se creeze scandal si cred ca cel mai bine ar fi schimbat regulamentul iar ordinul de echipa sa fie permis doar atunci cand d.p.d.v. tehnic echipa sesizeaza probleme la monpost sau cand pilotul ce urmeaza a avea de pierdut ceva in urma ordinului sa fie doar cel cu sanse nule de a castiga campionatul sau de a-si apara/castiga unul din primele 3 pozitii in clasament . Astfel acest ordin de echipa sa fie atent supravegheat de FIA iar in cazul nerespectarii regulamentului sanctiunea sa fie expriata in pcte nu in bani deoarece sunt echipe capabile sa plateasca milioane de euro iar altele capabile sa plateasca doar cateva sute sau poate zeci de mii de euro.
Webber la 2.5 secunde in spatele coechipierului ce foloseste acelasi tip de monopost? Clandestinitate curata la Red Bull, fara doar si poate. Felicitari Ferrari!
@Jordan, citeste te rog acest material: http://www.automarket.ro/formula1/stiri/grosjean-tentat-sa-foloseasca-setarile-lui-raikkonen-in-australia-49891.html De aici reiese ca Grosjean langa Raikkonen e precum un stagiar in F1 langa un decan. Spui ca la fel e si in cadrul echipei Ferrari? Ok, nu te contrazic!
Ultimele comentarii
548 in total