@Alex, astia isi permit sa mearga pe principiul "invata sa pierzi o lupta ca sa castigi un razboi" si astfel investesc sume serioase in F1 pentru a-si face publicitate incercand sa le transmita oamenilor mesaje de genul "veniti de cumparati la noi cei ce producem si masini de curse F1". Daca Ferrari nu ar fi asa de renumita in F1 iti garantez eu ca putini s-ar mai fi incumetat sa dea atatia bani pe niste motoare ce maine poimaine le poti zari in flacari, mai bine cumparau un Lamborghini(orice model), sau un Mercedes slk sau sls amg s.a.
"Problema n-a fost DRS-ul,pentru ca ala nu-l folosesti pe toata durata unui tur de circuit"-@91Schumi06,ti-am mai zis lasa d...u orgoliul de-o parte! Daca ala din fata ta e mai lent cu 1sec/tur iar tu stai in spatele lui 3-4tururi pana-l depasesti, cat "teren" exprimat in secunde ai pierdut fata de primul pilot? Logica si rationamentul n-are legatura cu pipota asa ca incearca sa gandesti mai mult cu capul nu cu sentimentul de orgoliu care te orbeste.
@alex, daca ar forta la maximum cu rezervorul aproape plin nu cred ca i-ar tine pneurile mai mult de 5 tururi si gandeste-te cat pierde un pilot dela intrare pana la iesirea de la boxe: aprox.22sec; poate el sa recupereze acele secunde in 5 tururi? Categoric nu. Din cate stiu eu Pirelli au testat pneurile pe un vechi monopost Lotus-Renault si astfel cei de la Lotus cunosc cel mai bine pneurile pe cand ceilalti... plus de asta mai stiu (din auzite, nu-ti pot confirma) ca Mercedes ar avea cel mai puternic motor si atunci hai sa ne gandim putin ce influente ar avea un motor mai puternic asupra pneurilor: pozitive sau negative, le-ar incinge mai putin sau le-ar roade. As zice ca asta e singurul lapsus, singurul pct slab al echipei Mercedes, monopostul fiind ca un picior incaltat cu un pantof mai mic sau mai mare.
Ultimele comentarii
548 in total