Sa fi tinut pasul insemna sa ruleze cu acelasi timp/tur al "vitelului" si astfel ne-ar fi demonstrat ca strategia l-a facut sa piarda prima pozitie si nu "munca" lui depusa in timpul cursei. Ba mai mult: nu i-ar fi permis lu' Ricci sa se apropie in asa hal de el; imi aduc aminte de cateva tururi in care Ricciardo castiga mai bine de 8 zecimi de sec/tur, cei drept, din cauza intarziatilor ce se aflau in fata lu' Kimi dar chiar si ajunsi in fata lu' Ricci, australianul tot mai castiga 2-3 zecimi de secunda. De ce?
Dar odata ajuns in urma coechipierului (turul 40), nici cu DRS-ul sa-i poata tine pasul? De ce? Stiu (dupa cum mi-ati explicat voi zilele trecute) ca de vina au fost pneurile care nu erau bine puse-n temperatura mai ales ca ale "vitelului" erau proaspat puse-n actiune pe cand cu ale lu' Kimi se rulase mai bine de 4 tururi. Apoi in turul 67 cand SafetyCar-ul iesea de pe circuit iar pneurile pilotilor ar fi trebuit sa se afle la acelasi nivel de temperatura iarasi va intreb: nici cu DRS-ul sa-i poata tine pasul? De ce? Stiu ce o sa spuneti: ca pe un circuit asa virajat, cel aflat in imediata apropiere a adversarului, este dezavantaj d.p.d.v. aerodinamic, luandu-l ca exemplu pe Ricci care aflat in spatele lu' Kimi si "beneficiind" de multi intarziati reusea uneori sa castige mai bine de 5 zecimi de sec. fata de finlandez. :))
@@mavrick "Iar pneurile nu erau in temperatura"-asa e, mai ales ca temperatura la nivelul solului depasea 50 grade celsius si erau parcuse mai bine de 4 laps-uri(kimi intra in turul 35 iar Vettel -lap39).
@@flav, voind sa-l scuzi punand baza pe trafic de fapt ne faci a intelege ca finlandezul ii "atat de ..." incat nu poate/nu stie a dapasi intarziatii nici cu cea mai rapida masina de pe grila (momentan) si cu pneuri noi. Legat de Vettel da-mi voie sa-ti raspund la intrebare ta cu alta: permiti sa ti se puna masa cu toate ca nu ti-e foame, nu esti la fel de obez ca "x" sau "y" ca cel de langa tine? Intorcandu-ne acum la sportul nostru intelege te rog ca durata de viata a pneurilor nu depinde de ce tip sunt cat depinde de stilul de pilotaj! Numai bine!
Bietul Alonso! Cred ca la ora asta isi zice in sinea lui "mama ei de Honda!".
In f1 abandon, in Indy car abandon...zici ca-i un blestem! Si cat de bine mergea in cursa, dupa parerea mea putand sa obtina podiumul.
Ultimele comentarii
548 in total