Cum le place astora de la Fiat/Alfa sa-si taie singuri craca de sub picioare ! Poate ca luat de unul singur la puricat,modelul nu aduce profituri enorme per bucata vanduta,dar ar fi fost un mic varf de lance care sa arate publicului cumparator ca Alfa inca este in stare sa produca masini deosebite.Zeci de mii de tineri din toata lumea ar fi fost atrasi de look-ul si performantele unui Mito GTA,dar la sfatul parintilor sau pentru ca ar fi prima lor masina,ar fi cumparat in cele din urma tot o varianta de baza.Fara acest imbold insa s-ar putea ca toti potentialii clienti sa aspire spre alte modele,acum Mini Cooper JCW,cat de curand si Audi S1,chiar daca si acestia vor sfarsi cumparand variantele lor de baza.
Daca vor folosi o platforma de Bravo inbunatatita,fie,dar macar sper ca stilul folosit sa nu fie acelasi de pe 8C/Mito/Milano.
In urma cu ceva timp am vazut un chop care mi-a placut :
http://img139.imageshack.us/img139/2074/alfaromeogiulia2011bylekh4.jpg
Macar doua lucruri faine au pastrat : manerele ascunse si cadranele din spatele volanului rotunde.
Oare plansa de bord va fi vopsita in culoarea caroseriei ?
Poza a aparut initial pe blogul olandez,dupa care a fost preluata de catre italieni.Saracii de ei,au fost obligati sa o retraga : AGGIORNAMENTO: Su esplicita richiesta di Alfa Romeo abbiamo rimosso la fotografia dell’Alfa Romeo Milano.
Anyhoo,poate si-a dat seama don marchionne ca nu e buna de pus sigla Dodge pe ea !
Felicitari pentru articol.
In lipsa de alte noutati,puteti completa din cand in cand cu astfel de mini-enciclopedii despre cate o marca auto.
Referitor la ce au mai avut de completat ceilalti cititori,da,sunt multe lucri importante din istoria Alfa omise.Pentru fanii tractoraselor ati fi putut aminti ca primul automobil din lume care a folosit tehnologia common rail a fost de asemnea, o Alfa.
Ultimele comentarii
17 in total