Ce prostie ! Cand esti un Rossi sau un Loeb o gandesti de 1000 de ori pana sa faci o miscare asa radicala. Chiar si trecerea la o alta echipa poate avea implicatii catastrofale pentru o cariera ... nu mai vorbesc de trecerea la o alta disciplina sportiva. Imi amintesc de Kenny Roberts la motociclism. Ar fi putut avea o cariera fantastica - singurul duo tata-fiu care au castigat titlul la clasa regina.
Cand i-a dat Suzuki material a castigat titlul in fata lui Doohan sau Criville. Dar la un moment dat in cariera a facut stanga in loc sa faca dreapta (mai exact a ramas pe loc)... si s-a scufundat.
Si mai sunt exemple mult mai mari ... Schumacher de exemplu. Sau Michael Jordan. Cand ai o cariera atat de ilustra, orice decizie iti poate dauna.
Iar la modul cum a formulat-o nea Whitmarş... eu daca as fi Rossi sau Loeb nici nu l-as baga in seama. Inteleg ca ar aduce un plus pentru F1, dar totusi e vorba de Rossi sau Loeb, nu simple maimutici de circ pe care le cumperi duminica din piata ca sa atragi spectatori platitori.
Orice abatere de la nivelul de excelenta pe care si-au construit cariera se poate dovedi daunatoare pentru ei.
Daca vii in F1 si scoti +3 secunde / tur fata de fruntasi timp de 3 curse ... nu te mai scoate nimeni din gura "expertilor".
Poate explica cineva steagul verde si semaforul verde ?
Nu intreb de regulament, de articole, de 40.13, de safety car, de ordine prin radio de la echipa.
Intreb decat ce inseamna pentru tine ca pilot, atunci cand un comisar de traseu iti flutura steagul verde in fata, la fel ce inseamna cand oficialii iti aprind semafoarele verzi.
Atat am avut de intrebat.
Va rog ... raspundeti la obiect ... fara referiri la regulament, fara "ochelari de cal" sau alte asemenea "justificari".
Multumesc.
Ultimele comentarii
8 in total